[主機板] 如果short咗底板連接開關掣嘅針腳位,用火牛開關當開機掣…

會唔會有鑊氣?

事關考慮緊將砌機用嘅底板裝落廠機機箱入面,咁大家都知D廠機前面板connecter都係一餅過,插落一般底板就一定會錯晒針位

想睇下各位意見,定係有較佳解決方案?

唔少底板,襟實 n秒強制關機

求其拉個外置開關
或只插 開機2pin 咪得 (一舊過既面板就自己挑個2針出來,換去 2pin膠頭)

TOP

如果只需要 "用火牛開關當開機掣", 最簡單同最安全是在BIOS set:
Power Recovery Default = Power On

我兩部NAS PC都是這樣set.

TOP

淘過電腦開關制咪仲好, short 住開關唔知開唔開到機。

TOP

唔少底板,襟實 n秒強制關機

求其拉個外置開關
或只插 開機2pin 咪得 (一舊過既面板就自己挑個2針 ...
rfdingo 發表於 2026-6-19 23:31



    我竟然唔記得呢個咁重要的功能,多謝師兄提醒
計劃要打消,不過我始終想知標題個方法會唔會有鑊氣?

TOP

廠機前面板connecter都係一餅過, ...
俾膠超 發表於 2026-6-19 23:19

果啲杜邦 connector 係可以逐條挑返出來的
退咗啲綫對啱底板嘅針腳插返入去個 connector 度

TOP

退返 d 針出黎,自己排返次序其實好易

TOP

果啲杜邦 connector 係可以逐條挑返出來的
退咗啲綫對啱底板嘅針腳插返入去個 connector 度

...
smoke_cheese 發表於 2026-6-21 23:28



    呢層我係知道的,不過#4都有師兄提咗我可以逃佬解決就免得費時失事了

TOP