saldtch 當前離線
進階會員
doggiestyle 當前離線
TOP
sands 當前離線
jacktsui 當前離線
orz
其實我都係諗緊IPS 可能睇得舒服D, 但唔知係唔係畫汁差D, OLED我睇過bilibili review, 好似得samsung 唔係 ... saldtch 發表於 2025-7-9 17:06
usei 當前離線
特級會員