想入坑iphone, 最平買水機好嗎

想由android入坑iphone
見美/日/台版水機平咁多
1) find my device, faceid, pay 大多數功能都是和港版一樣?
2) 我想問下香港apple會不會support
3) 另外iphone15plus是不是都support AI?

thanks, beginner

想由android入坑iphone
見美/日/台版水機平咁多
1) find my device, faceid, pay 大多數功能都是和港版一樣 ...
ak167 發表於 2025-4-24 04:03


1.一樣,前提美機冇鎖SIM
2.本地冇的型號,唔一定幫你維修到
3.冇AI

TOP

回覆 2# s84292


    thanks a lot

TOP

香港區的行貨型號先會有雙實體 sim 卡slots

TOP

不妨入部舊款/二手/舊款二手感受吓先

TOP

回覆 5# ckyuen2


Thanks, 之前諗住15plus水貨,
但好似15pro以上先有ai,
但15pro水貨和二手價既iphone16都差不多,還有一個月保,
所以再找下資料,希望星期六日可以入坑玩下. ^_^

TOP

買部16e 玩吓, 媒氣4.5k 128G

TOP

thanks, just try 16e. not bad ^_^
I may buy it instead of 2nd or water good

TOP

thanks, just try 16e. not bad ^_^
I may buy it instead of 2nd or water good
ak167 發表於 2025-4-25 11:24



    如果你未用過. 買鋪頭機或上台好 D.
二手平台. 出黎驗機. 如果你唔係太熟. 小心假野中招.

或者信得過既水貨鋪.

睇下你長用定試完再換部貴機.
想用考慮 16系, 有多粒制.

約試 OS. 有幾平得幾平.
再去年尾 IP17 換部真正想用.

再唔係 IPAD 都得. 都係試 OS.
到時再買電話, 變左可以加入 平果生態系.

TOP

買16e不如買大陸版16, 而家都係做緊4千中人仔
大陸版同香港版硬件一樣都係實體雙sim, 香港apple好似都受保, 強調, 係好似
唯一分別係中國大陸不支援「群組 FaceTime」、「FaceTime 語音」和 FaceTime 連結。 但其實正常facetime視像係用到的

TOP