pl3933 當前離線
中級會員
葉得閒 當前離線
Banned
TOP
lolai 當前離線
進階會員
剛剛先轉台中移動5G,原來澳門已出到5.5G pl3933 發表於 2024-8-16 23:32
Linksys999 當前離線
raymondchan338 當前離線
似係CTM出口術,你留意CTM所講支援5.5G手機就知,應該係5G SA 情況下行 5G CA就安個名比佢叫做5.5G 並唔 ... Linksys999 發表於 2024-8-17 00:44
franklei 當前離線
留白兄 當前離線
題外話上次去馬交用csl roaming ctm 5G 仲順過係香港用csl自己 估唔到ctm做得咁好 定其實係佢5G太少人用? ... 留白兄 發表於 2024-8-18 16:02
回覆 franklei 唔知係咪錯覺 佢個5G反應真係快過我係香港用csl 我冇試speedtest 但感覺真係⼀個爽字黎 ... 留白兄 發表於 2024-8-18 21:40