澳門有 5.5G plan


剛剛先轉台中移動5G,原來澳門已出到5.5G

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

剛剛先轉台中移動5G,原來澳門已出到5.5G
pl3933 發表於 2024-8-16 23:32
5.5G

多少Mbps?

TOP

剛剛先轉台中移動5G,原來澳門已出到5.5G
pl3933 發表於 2024-8-16 23:32


似係CTM出口術,你留意CTM所講支援5.5G手機就知,應該係5G SA 情況下行 5G CA就安個名比佢叫做5.5G 並唔係真正5G Advanced 嗰個5.5G。

節錄自CTM官網:
現時支援 5G 及 5.5G 網絡的手機有什麽?
CTM 現正銷售的 5G 手機品牌,包括 Apple(IOS16.4或以上)、Samsung、ASUS、Nothing、Sony、Vivo、Xiaomi 等是支援 5G 服務,而支援 5.5G 網絡的手機包括 Apple(iPhone 14系列及iPhone 15系列)、Samsung(Galaxy S23、S24、Fold5、Flip5、Fold6、Flip6)及Sony(Xperia 1V、5V、1 VI)。Samsung預計在未來系統更新時,當使用 5.5G 網絡將顯示「5G+」圖標。請留意 Samsung 的更新安排。

TOP

似係CTM出口術,你留意CTM所講支援5.5G手機就知,應該係5G SA 情況下行 5G CA就安個名比佢叫做5.5G 並唔 ...
Linksys999 發表於 2024-8-17 00:44

咁依家全部叫4.5G嘅都係CA嘅4G。

via HKEPC Reader for Android

TOP

似係CTM出口術,你留意CTM所講支援5.5G手機就知,應該係5G SA 情況下行 5G CA就安個名比佢叫做5.5G 並唔 ...
Linksys999 發表於 2024-8-17 00:44

對外講系行5g-a,但真實系咪唔知,

TOP

本帖最後由 留白兄 於 2024-8-18 16:10 編輯

題外話上次去馬交用csl roaming ctm 5G
仲順過係香港用csl自己
估唔到ctm做得咁好 定其實係佢5G太少人用?

TOP

題外話上次去馬交用csl roaming ctm 5G
仲順過係香港用csl自己
估唔到ctm做得咁好 定其實係佢5G太少人用? ...
留白兄 發表於 2024-8-18 16:02


ctm 在澳門是山寨王的地位,市佔率遙遙領先同業,而網絡資源上頻段及容量都遠比另外三間公司好,且很多優質發射點早已被ctm佔有,另外亦是唯一擁有固網及流動網絡商,

就算ctm 卡漫游,都是用好的網絡商,香港可用csl,smt及中移,國內可用最大的移動及聯通

TOP

回覆 8# franklei


唔知係咪錯覺
佢個5G反應真係快過我係香港用csl
我冇試speedtest
但感覺真係⼀個爽字黎形容
好似係屋企用WiFi咁爽
香港3個台都比唔到呢種感覺我(除左中移 冇用過)

TOP

回覆  franklei


唔知係咪錯覺
佢個5G反應真係快過我係香港用csl
我冇試speedtest
但感覺真係⼀個爽字黎 ...
留白兄 發表於 2024-8-18 21:40


甘ctm 系快

TOP