[操作疑難] 1.5匹窗口機水盤仔塞咗如何清潔到?

本帖最後由 teddybearhk 於 2024-5-1 14:11 編輯

見圖,原本的排水入口太高,安裝師父又冇升高部機,根本高度不足所以水盤出口改咗喺左面出,現在只有右面有隻窗可伸手。幾年前抬過機一次下來,今次不想抬啦,請問有冇方便的方法?

*公屋這設計是否害人筆錢?

屋主部機有10年以上,我也不想浪費成本升高了
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

見圖,原本的排水入口太高,安裝師父又冇升高部機,根本高度不足所以水盤出口改咗喺左面出,現在只有右面有 ...
teddybearhk 發表於 2024-5-1 14:04

/
大廈去水膠喉唔可以鋸短?


via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

回覆 2# liyee
有用乜?照睇水盤口僅僅比燈喉高5至10mm

TOP

等於去水渠塞左,可以試試用通渠水

TOP

見圖,原本的排水入口太高,安裝師父又冇升高部機,根本高度不足所以水盤出口改咗喺左面出,現在只有右面有 ...
teddybearhk 發表於 2024-5-1 14:04


一係升高部機, 一係改低去水位。

去水喉入牆?

TOP

一係升高部機, 一係改低去水位。

去水喉入牆?
Kin_2012 發表於 2024-5-1 15:29

去水喉走窗台面

TOP

見圖,原本的排水入口太高,安裝師父又冇升高部機,根本高度不足所以水盤出口改咗喺左面出,現在只有右面有 ...
teddybearhk 發表於 2024-5-1 14:04

用蒸氣機唔得?

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

用蒸氣機唔得?

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
penthlon 發表於 2024-5-1 15:44


吾想拎機,山長水遠...

TOP

本帖最後由 alax 於 2024-5-1 17:41 編輯
回覆  liyee
有用乜?照睇水盤口僅僅比燈喉高5至10mm
teddybearhk 發表於 2024-5-1 14:30

有無多啲角度睇下?
佢大廈條去水喉係點走向?

工屋以前做既去水位真係好攞命 ,我果邊後來好似做開維修就全部改過位

via HKEPC Reader for Android

TOP

冇得搞 1定要抬部機落嚟通 另安裝問題 1定要升高 因去水管設計問題

TOP