本帖最後由 小絕 於 2024-5-2 08:07 編輯
最近小弟的親呀哥比左部
老筆電 小弟
i5-2467M , 4g ram , 256ssd
所以思考一下 部機可以點用 或者 有咩用途
然後其實 思考了一輸 都係打算
開個ide 寫一些簡單的 programming 如 python, php,
ssh 自已的迷你server + 打小小cmd check下個server
上下網, 最多 youtube睇小小片
出街的話 就vnc 翻自已屋企部 pc 睇下野
或者 用wine 行小小 極簡約的 win程式
應該不算太貪心?
如果4g ram不夠, 打算上大陸 改 8g ram?
請問各位小弟想裝 linux 應該用咩os?
小弟用慣debian, 但goolge左 好似 ubuntu + MATE / ubuntu + Xfce 都唔錯?
另外小弟想請問各位師兄 macbook 裝 linux 驅動問題難解決嗎?
小弟希望得到各位師兄的意見
麻煩各位師兄了 |