筆電想裝 linux 求推介

本帖最後由 小絕 於 2024-5-2 08:07 編輯

最近小弟的親呀哥比左部
老筆電 小弟
i5-2467M , 4g ram , 256ssd


所以思考一下 部機可以點用 或者 有咩用途
然後其實 思考了一輸 都係打算
開個ide 寫一些簡單的 programming 如 python, php,
ssh 自已的迷你server  + 打小小cmd check下個server
上下網, 最多 youtube睇小小片
出街的話 就vnc 翻自已屋企部 pc 睇下野
或者 用wine 行小小 極簡約的 win程式

應該不算太貪心?
如果4g ram不夠, 打算上大陸 改 8g ram?

請問各位小弟想裝 linux  應該用咩os?
小弟用慣debian, 但goolge左 好似 ubuntu  + MATE  /  ubuntu + Xfce  都唔錯?

另外小弟想請問各位師兄 macbook 裝 linux 驅動問題難解決嗎?

小弟希望得到各位師兄的意見
麻煩各位師兄了

適合用ubuntu + Xfce。
Linux係系統核心已經包咗大路Driver唔使專登裝,X86_64架構Mac機都係啲大路野唔使擔心Driver問題。

反而近年啲新Hardware係Linux嗰邊快過Windows嗰邊執好Driver。

TOP

適合用ubuntu + Xfce。
Linux係系統核心已經包咗大路Driver唔使專登裝,X86_64架構Mac機都係啲大路野唔使擔 ...
Okt04175 發表於 2024-4-14 14:45

師兄很感謝你reply
小弟明白了

TOP

上大陸 改 8g ram 要幾多錢?

TOP

本帖最後由 小絕 於 2024-4-15 11:32 編輯
上大陸 改 8g ram 要幾多錢?
joe0joe 發表於 2024-4-15 10:36



    小弟也不清楚
只是有這個想法
但相信應該不貴?
雖然
macbook air cpu ram也旱死左係底版
但大陸有人做幫air吹chips落去,但是手工要求極高,風險自付

TOP

最近小弟的親呀哥比左部
老macbook air 小弟
i5-2467M , 4g ram , 256ssd

然後
小弟就oclp 左上14.4.1  ...
小絕 發表於 2024-4-14 12:46



    個人認為, Mac Hardware 最大O既用途係裝 MacOS , 裝Linux o既任務, 是但一部 PC / single board 都做到.

TOP

個人認為, Mac Hardware 最大O既用途係裝 MacOS , 裝Linux o既任務, 是但一部 PC / single board 都 ...
little_keung 發表於 2024-4-15 15:03



    謝謝師兄你的reply
我認為你的意見是對的
但是小弟不想這樣做...
因為小弟本身已經有部m1 (用正規macos)

TOP

個人認為, Mac Hardware 最大O既用途係裝 MacOS , 裝Linux o既任務, 是但一部 PC / single board 都 ...
little_keung 發表於 2024-4-15 15:03

但是舊機不支援新版本macOS,雖然可以用patch,只是不完美,個別功能可能用不到。

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

4g ram 放過它吧。
先不要說什麼OS,就是開幾個主流的應用也會慢。
2手賣左拒啦。
就算比你加到8g,不如加錢買一臺新的小米

TOP

4g ram 放過它吧。
先不要說什麼OS,就是開幾個主流的應用也會慢。
2手賣左拒啦。
就算比你加到8g,不如加錢 ...
cake 發表於 2024-4-16 15:27


師兄其實...
小弟有個新想法
不過未到最後不會行這步
就是把電池拿走
不行 gui mode
用黎做小型 web ser 或者 ftp server 或者 小型nas
這樣它的效能不比raspberry pi 3/4  差...

TOP