[導熱膏] 散熱膏,就呢兩支稱霸世界?

貓頭鷹同埋暴力熊
應該係最受歡迎了,
再勁啲要買暴力熊液金

2020-09-29 18-35-36.jpg

大陸聽講信越唔錯。

via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS(5.1.1)

TOP

大陸聽講信越唔錯。

via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS(5.1.1)
tompkyou 發表於 2024-1-3 01:54


大陸依家推自家的高導GD-2
用的多的是買品牌散熱器送的,特別是利民TF7。

TOP

用緊最平hy610 大大支幾年都用唔哂

TOP

TFX呢?

TOP

利民TFX

TOP

https://www.bilibili.com/video/BV1TY411H7SC
https://www.bilibili.com/video/BV1h94y197R6
看上面兩個測試TFX散熱性能的確超強但是耐久度不行
反過來貓頭鷹同埋暴力熊是性能不錯同時耐久度很好
要是每年重塗來維持能的話TFX的性價比就比不過塗一次用好幾年的貓頭鷹同埋暴力熊了

TOP

本帖最後由 atukowing 於 2024-4-3 14:40 編輯

計錢,淘佬TF-7 廿蚊2支

TOP

貓頭鷹同埋暴力熊 是中國自己牌子?

TOP

散熱膏真係咁大影響??

我用緊upHere PH-5 (5g) 買水冷送~~ 原價$40

下次試下貓頭鷹

TOP