[散熱器] 請問有冇人用過這款散熱器?

Screenshot_20230807_201822.jpg

Screenshot_20230807_194506_com.taobao.taobao.jpg
本身有個散熱架,但個notebook底既 既抽風位,原來剛剛俾個架遮左丈半。近排打《遺跡2》好熱。
所以想買圖中呢個,有無人用緊?
同埋果d抽風式既散熱器,會唔會令個岀風位加快積麈?謝謝

p.s 本人部notebook17.3寸,個底抽風位喺兩個邉邉

本帖最後由 latali 於 2023-8-7 16:48 編輯
本身有個散熱架,但個notebook底既 既抽風位,原來剛剛俾個架遮左丈半。近排打《遺跡2》好熱。
所以想買 ...
IGO 發表於 2023-8-7 12:30


智商稅,抽D績熱出黎,可能減幾度,不如散熱架下面放把USB風扇邊度最熱吹住邊度。
建議遊戲開低D解折度,用LossLessScaling 軟件放FULL SCREEN(即是FSR技術),令顯卡負載低D,就無咁熱。

TOP

第二張圖果件係垃圾黎

TOP

得個嘈字, 一樣咁熱

TOP