|
  
|
2#
發表於 2023-8-8 00:38
| 只看該作者
本帖最後由 latali 於 2023-8-7 16:48 編輯
本身有個散熱架,但個notebook底既 既抽風位,原來剛剛俾個架遮左丈半。近排打《遺跡2》好熱。
所以想買 ...
IGO 發表於 2023-8-7 12:30 
智商稅,抽D績熱出黎,可能減幾度,不如散熱架下面放把USB風扇邊度最熱吹住邊度。
建議遊戲開低D解折度,用LossLessScaling 軟件放FULL SCREEN(即是FSR技術),令顯卡負載低D,就無咁熱。 |
|