[操作疑難] 3儲值卡

我本身已增值到下年2024年,但3 email通知話我今年5月到期,我又再增值多次$120
只話我今年11月到期 騙徙手法?

security_Screenshot_20230529-151859.png

3diy? 好似 $200 先 365日
如果無 3萬能應該 $50已經 365日

TOP

3diy? 好似 $200 先 365日
如果無 3萬能應該 $50已經 365日
HeiD 發表於 2023-5-29 15:37



    我係買佢app個plan $120  365日

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我係買佢app個plan $120  365日
活力寶蹄 發表於 2023-5-29 15:39

plan還plan,期還期,分開的,所以3Siy其實只有270一個plan,其他都係廢

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

plan還plan,期還期,分開的,所以3Siy其實只有270一個plan,其他都係廢

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5 ...
cyberyeah 發表於 2023-5-29 15:41



    即係咩?比左錢買plan,個到期可以唔同?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

即係咩?比左錢買plan,個到期可以唔同?
活力寶蹄 發表於 2023-5-29 07:43

應該係指如果你張卡有效期COVER唔到你增值PLAN,你增值PLAN都會浪費左

TOP

低用量唔好用呢張卡
買plan唔會延長卡有效期

TOP

應該係指如果你張卡有效期COVER唔到你增值PLAN,你增值PLAN都會浪費左
arthurlee 發表於 2023-5-29 16:00


咁呃錢取巧,買plan唔同到期日,難怪做首富

TOP