有少少比擬不論,老電係1G2G年代都吾係一台獨大亦都吾係最多客嗰間,97前cable & wireless可以算係半間國企,97後就變成私企,05年聯通入股成為第二大股東,吾知算吾算變返做半間國企。
大陸以前得兩間到宜家四間都係國企,移動就係大陸一直都係最多客嗰間。
中華電信以前係國營企業,二千年IPO,台灣政府持股一直下跌,直到今日台灣政府都仲係最大股東,可以算係半間國企。
中華電信 等同 老電 大陸移動, 以前是一台獨大, 現在在接收、覆蓋上應該都比較廣
台灣之星 亞太電信 都係 ...
c14101 發表於 2023-3-30 11:42  |