今代40系係咪無乜人玩降壓

見無乜人討論
定係今代降壓已經無上代咁好用

本帖最後由 bobocar 於 2023-1-20 01:52 編輯

玩緊 ! 4090 ...900mv  ..73% ...又涼又爽

實測大多數少左 7% 效能..玩遊戲 極少過 300w

多數都係 23x - 28x w  ..感覺良好!

超我就無超喇 ..覺得無需要 .大部份 game.開盡全部 1xx fps .5120x1440....無謂搞

TOP

玩緊 ! 4090 ...900mv  ..78% ...又涼又爽

實測大多數少左 7% 效能..玩遊戲 極少過 300w

多數都係 23x -  ...
bobocar 發表於 2023-1-19 22:38



    我用緊950 2760 79%
但拉左1250ram

TOP

40系少人買
單純買唔落手

TOP

我用緊950 2760 79%
但拉左1250ram
lkw1993 發表於 2023-1-19 23:05


估唔到可以咁低電跑咁高 fps 囉

舊個張 2080s 都跑 220-24x w

TOP

減30%電, 少5% 效能, 不是大部過40系用家都會咁做?

TOP

減30%電, 少5% 效能, 不是大部過40系用家都會咁做?
Baggio3go 發表於 2023-1-20 00:34


都唔係大部份玩降壓!!

好多人係跑盡... 唔介意個電量...

唔係點解要買貴幾千敗家眼....就係要咁先夠威咩

TOP

咁貴買張卡,邊會同你慳.....

TOP

本帖最後由 gcg 於 2023-1-20 01:28 編輯

PL 60%都仲有94%效能

其實4090可能300W就夠玩, 係要搞個16PIN去到600W

TOP

減30%電, 少5% 效能, 不是大部過40系用家都會咁做?
Baggio3go 發表於 2023-1-20 00:34


裝完驅動預設咁用,應該多數人都係咁做

TOP