[散熱器] 11th Gen Intel(R) Core(TM) i9-11900 @ 2.50GHz 過熱自動關機

本帖最後由 JMYPC 於 2022-9-9 02:54 編輯

11th Gen Intel(R) Core(TM) i9-11900 @ 2.50GHz ,高使用量(25%以上)經常自動關機,已換Antec 1000W signature火牛,肯定唔關火牛事,有網友用11900K使同一軟件高使用量時CPU溫度過熱自動降頻,我家無冷氣肯定和過熱有關,想換可靠的散熱器(7X24),唔知大家有無好介紹?

i9 真是好快過熱,我9係的以前用風冷行Google earth 一陣就90度,跟住降速!轉用水冷240一体式就可長用但也60幾度,如果要7x24開可能用了360水塔好些!

TOP

講過熱事
但除左知道粒u同隻牛
咩重點都無

TOP

11th Gen Intel(R) Core(TM) i9-11900 @ 2.50GHz ,高使用量(25%以上)經常自動關機,已換Antec 1000W signatu ...
JMYPC 發表於 2022-9-8 01:58


(PACKAGE) ASUS PRIME B550M-A WIFI II +AMD 5700X +ADATA 16GB Kit DDR4 3200MHz D20 XPG        HK$3160

TOP

回覆 1# JMYPC

做咗一輪功課之後揀咗Noctua NH-D15,效率係所有散熱塔中最高,亦都係耐用產品,7X24應該頂到,水冷暫時唔攪住,本來就係怕麻煩先至用Intel.就係貪佢慳電唔熱,點知都係中伏,搵食機唔想攪太複雜,水冷如漏水都唔知點算好?

TOP

回覆  JMYPC

做咗一輪功課之後揀咗Noctua NH-D15,效率係所有散熱塔中最高,亦都係耐用產品,7X24應該頂到, ...
JMYPC 發表於 2022-9-9 01:16 AM

真是長開用水冷好易出事,我有部礦機行水冷已壞了3個水揼,全部都是漏水!

TOP

真是長開用水冷好易出事,我有部礦機行水冷已壞了3個水揼,全部都是漏水! ...
tlshum 發表於 2022-9-9 08:30


多謝分享,就係怕呢的,搵食機穩陣最緊要!

TOP

見到網上好多影片可以在Windows睇到CPU溫度唔使出Bios的,唔知點先睇到?

TOP

真是長開用水冷好易出事,我有部礦機行水冷已壞了3個水揼,全部都是漏水! ...
tlshum 發表於 2022-9-9 08:30

可以分享吓spec?冷排幾大配乜風扇,行幾多張gpu?gpu型號?泵係ddc/d5?水溫幾多度?正常水溫唔高過50c,水泵膠圈好少出問題。謝謝分享心得

TOP

可以分享吓spec?冷排幾大配乜風扇,行幾多張gpu?gpu型號?泵係ddc/d5?水溫幾多度?正常水溫唔高過50c,水 ...
arfatt 發表於 2022-9-15 11:20 AM

上年年尾水冷區有講!

https://www.hkepc.com/forum/view ... &extra=page%3D4

TOP