JMYPC 當前離線
中級會員
tlshum 當前離線
進階會員
TOP
rfdingo 當前離線
raylee 當前離線
11th Gen Intel(R) Core(TM) i9-11900 @ 2.50GHz ,高使用量(25%以上)經常自動關機,已換Antec 1000W signatu ... JMYPC 發表於 2022-9-8 01:58
回覆 JMYPC 做咗一輪功課之後揀咗Noctua NH-D15,效率係所有散熱塔中最高,亦都係耐用產品,7X24應該頂到, ... JMYPC 發表於 2022-9-9 01:16 AM
真是長開用水冷好易出事,我有部礦機行水冷已壞了3個水揼,全部都是漏水! ... tlshum 發表於 2022-9-9 08:30
arfatt 當前離線
可以分享吓spec?冷排幾大配乜風扇,行幾多張gpu?gpu型號?泵係ddc/d5?水溫幾多度?正常水溫唔高過50c,水 ... arfatt 發表於 2022-9-15 11:20 AM