iBasso DC06 vs Fiio KA3

本帖最後由 kcyipgar 於 2022-9-6 16:24 編輯

我配搭XBA-N3AP 或 XBA-A2 用的USB DAC,3.5mm輸出,以下邊隻比較適合呢?

DC06 : ES9219C chip x 2
KA3 : ES9038Q2M chip

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

KA3輸出:
120mW(16Ω)
240mW(32Ω)
會唔會太大聲呢?

via HKEPC Reader for Android

TOP

你行單端(3.5)
DC06 125mW(32Ω)
KA3    130mW(32Ω)
擴的標示很多都是虛數 不是實數,真的用起來可能要打個折

理論值是實際mW(XΩ) > 100mW 就會夠響(大約90~100db)   
這個大約算法也只是夠響而已 , 推不推得出好聲又是另一個問題

TOP

你行單端(3.5)
DC06 125mW(32Ω)
KA3    130mW(32Ω)
擴的標示很多都是虛數 不是實數,真的用起來可能要打個 ...
cngaiyin 發表於 2022-9-5 18:47

原來係咁。

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 seikomatic 於 2022-9-6 04:52 編輯

我認為應該沒有太大區別..I 'm using KA3 4.4

TOP

用緊 DC 06,配XBA-N3AP 好夠力。

TOP

本帖最後由 kcyipgar 於 2022-9-6 16:30 編輯
我認為應該沒有太大區別..I 'm using KA3 4.4
seikomatic 發表於 2022-9-6 12:50

ESS ES9038Q2M係旗艦晶片,請問FiiO KA3音色如何?

via HKEPC Reader for Android

TOP

用緊 DC 06,配XBA-N3AP 好夠力。
tompkyou 發表於 2022-9-6 14:59

除了夠力之外,請問iBasso DC06音色如何?其實ESS ES9219C晶片定位係咩?知唔知道點解DC06要用到雙晶片呢?

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 seikomatic 於 2022-9-6 08:50 編輯
ESS ES9038Q2M係旗艦晶片,請問FiiO KA3音色如何?

via HKEPC Reader for Android
kcyipgar 發表於 2022-9-6 08:27



   我沒有嘗試 ibasso 但有 Questyle M12 USB.

M12 似乎更有力量但細節少於 KA3
here you can see some comment

TOP

回覆 8# kcyipgar


  人聲突出左(對比我條小凡 老鼠尾)。

TOP