Notebook Ownership Program 2022

本帖最後由 sing 於 2022-8-12 01:38 編輯

[2022-06-25]
舊年送防毒
今年如果唔要防毒
可揀$50 coupon

最初嗰陣
真係平唔少
舊年機款好雞肋
出貨又慢
希望今年搞好啲

[2022-08-08]
原來另一邊(唔係Moss)嘅U Mac Program已經開咗
大家可以去睇吓
https://www.u-mac-program.com/
Moss又話七月底至八月初接受預訂
今日都八月八喇
乜model都未知!

[2022-08-09]
唔記得post埋Apple本身個BTS
多謝rhk101提一提我

[2022-08-10]
UST出埋,想要AMD Thinkpad嘅朋友可以死心了

[2022-08-11]
暫時整咗個簡單html save住啲Links,可以click入嚟睇,得閒先再執

[2022-08-12]
用Tabulator嚟display唔同院校嘅promotion
Click here!!!

舊年送防毒
今年如果唔要防毒
可揀$50 coupon

最初嗰陣
真係平唔少
舊年機款好雞肋
出貨又慢
希望今年搞好 ...
sing 發表於 25/6/2022 08:57



    今年遲過往年喇
今年要8月先知有咩機,往年係7月頭已知model,7月中有roadshow

TOP

今年遲過往年喇
今年要8月先知有咩機,往年係7月頭已知model,7月中有roadshow ...
Jazz 發表於 2022-6-25 13:58


2021 已經係 8 月頭先開始出部份 list

https://www.hkepc.com/forum/redi ... 31&pid=40548939

2020 年差唔多 8 月中先出

https://www.hkepc.com/forum/redi ... 54&pid=39689033

TOP

想當年響notebook ownership programme買過一部Thinkpad 同一部 Fujitsu Lifebook,果時覺得跟三年保養好抵。依家每況愈下,尤其係多左京東淘寶選擇後。

TOP

舊年送防毒
今年如果唔要防毒
可揀$50 coupon

最初嗰陣
真係平唔少
舊年機款好雞肋
出貨又慢
希望今年搞好 ...
sing 發表於 2022-6-25 08:57

等緊 T14 gen 3, 改 16:10 mon, 正。

我正在用緊  2012 大學機 T43S, 須然個獨顯和 sd card reader 壞咗,其他功能還有心有力。

via HKEPC Reader for Android

TOP

兩年前買左部legion 5 4800h/rtx2060 九千有找, 舊年睇仲有類似買但係加晒價, 好抵....

TOP

等緊 T14 gen 3, 改 16:10 mon, 正。

我正在用緊  2012 大學機 T43S, 須然個獨顯和 sd card reader 壞 ...
rhk101 發表於 2022-6-25 16:31



希望有AMD + 32GB RAM嘅 Thinkpad
不過應該冇乜機會
32GB 同AMD 嘅Thinkpad
呢兩樣過去都未見過有喺Ownership Program出現
(今代Thinkpad AMD冇RAM slot)

唔想食煙
Graphics 唔掂
又食電

TOP

希望有AMD + 32GB RAM嘅 Thinkpad
不過應該冇乜機會
32GB 同AMD 嘅Thinkpad
呢兩樣過去都未見過有喺Owne ...
sing 發表於 2022-6-25 18:12


非 workstation 機,32gb 只滿足 <0.1% 潛在買家需求

nop 唔引入呢 d sku 係好正常

我反而想引入多 d 2.2k/2.5k 16:10 mon 的機

TOP

依家大學生好多都買Apple上堂&做present
Windows機都係留返校友/Staff買多,屋企/工作用
拆扣真係愈黎愈少,同出面貨尾機差唔太多

TOP

依家大學生好多都買Apple上堂&做present
Windows機都係留返校友/Staff買多,屋企/工作用
拆扣真係愈黎愈少 ...
Aÿ 發表於 2022-6-25 19:20



好憎鋁面機
好易撞凹 (部Macbook Pro唔知幾時撞凹咗)
我用Thinkpad亂放跌落地都冇事

家陣老婆部Macbook Air放邊都要好小心
最慘係之前WFH
佢唔想拎公司部notebook返嚟 (部機新俾佢冇用過,好浪費)
唯有用自己部Air
但有時啲Word/Excel 喺Mac機會走位
要拎我部機用


你講嘅學生哥情況
如果份Powerpoint只係自己present用當然冇問題
但要send俾人交功課就麻煩
其實好多時
Windows下同版本 Office唔同機開都有走位嘅問題
何況Win / Mac唔同OS

我返工嗰度
交重要ppt俾大粒老細時
規定要整多份PDF添

TOP