[風扇] 求救AXP90 風扇太噪

最近PP痕,買了AXP90換落A300 Deskmini。溫度真的低了,但噪得太緊要。

請問有無方法降低其噪音?謝謝!

TOP

如果fan嘈,試下 風速最高限60-70%

如果限速後溫度表現好差先諗換fan

TOP

謝謝兩位。NF-A9X14是可以的,因家裏有L9可以拆下來試。
哎!本來想省錢幾十元,結果是浪費了更多時間和金錢。當然,阿Q點,是漲知識了。

TOP

轉數唔同,
https://hk.x快est.com/127744/deskmini-x300-5600g-cooler-compare/
同樣最高速都差 5百轉,差 10dba
如果你隻L9無用的確可以直接換上去,但要用 又再買計
不如 set 隻AXP90  限最高70%轉速

TOP

風扇呢D真係屎色扇最好
早排 3dprinter 試左好多隻 40mm   最後其他都係要壓速先接受到   
得屎色扇先做到高風量又靜音

TOP

ching換axp90有無頂底版vrm heatsink?

TOP

我當年隻AXP90換過貓扇,改善不大,之後換水冷,其實都係差唔多  。
set低轉速可以改善

TOP

本帖最後由 roytam1 於 2022-5-27 21:22 編輯

想問下,axp90-x53同3700x原裝heatsink能力相差幾多?

TOP