[教學] Sennheiser IE100Pro

本身用過SE215,315,425,UE900S,um pro10,um1
想換耳機, 多數用電話聽歌。暫時睇緊Sennheiser IE100Pro, 未用Sennheiser, ie100pro有線版見到賣1000, 應該係行貨。請問有冇人用緊, 感覺如何?
藍牙版做緊1500, 但Sony ierm7 2手賣2000左右。咁請問m7定ie100pro會比較好?

回覆 1# erutamature

呢D 野耳聽為實, 建議你自己去試一試個答案

PS: 如果你係用iphone 既買邊隻wireless都冇意思, aac 係咁多就係咁多

TOP

回覆  erutamature

呢D 野耳聽為實, 建議你自己去試一試個答案

PS: 如果你係用iphone 既買邊隻wireless ...
marcochl 發表於 2021-6-12 19:57

明白, 但似乎新出?問咗幾間連貨都未有, 試唔到

TOP

回覆  erutamature

呢D 野耳聽為實, 建議你自己去試一試個答案

PS: 如果你係用iphone 既買邊隻wireless ...
marcochl 發表於 2021-6-12 19:57

我理解到既就係~ 用藍牙版既話android會比iphone好? 我有冇理解錯?咁如果用3.5+phone7定8跟果條原廠lightning轉3.5頭, 音質方面會唔會有明顯影響?
好耐之前係iphone xr+ 原廠lightning轉3.5, 但對啲聲冇乜印象, 都未用過iphone+藍牙, 包括airpod pro。
唔該哂

TOP

回覆 4# erutamature

時下興TWS, 一係考慮下momentum?
如果iphone 用有以下情況
有線
1. lightning > 3.5mm, 呢個方法係用iphone 本身個dac, 最多24bit/48khz, 另外如果對音質有要求當然係上balanced 2.5/4.4

2. lightning > usb dac (或者果D "尾"), 呢個方法成本貴但好音質, 可以做到24bit/192khz

無線
1. ios 只係支援aac bluetooth, 所以眾生平等
2. airpods 系列有自家晶片加乘, latency 低D (睇片/打機會易D 睇到分別), 同埋有spacial audio
3. apple 本身既audio product 質素有限, 幾lossless / lossy 分別都有限, 相對比較好音質只係得aidpods max

TOP

明白, 唔該哂。我會偏向用假無線同有線

TOP

1k budget到而你又玩過咁多大廠野,不如今次試吓啲冷門野,去後巷睇吓有冇as16同埋AST demo玩下,食得魚翅多試吓啲碗仔翅

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

我理解到既就係~ 用藍牙版既話android會比iphone好? 我有冇理解錯?咁如果用3.5+phone7定8跟果條原廠ligh ...
erutamature 發表於 2021-6-12 20:31


Android都要睇部機本身support咩codec
要夾返耳機
以理論值嚟講應該係
LDAC > aptX-HD > SBC
如果係部手機唔support LDAC同aptX的話
我唔覺得SBC會好得過apple用AAC

TOP

本帖最後由 34792820 於 2021-6-13 20:29 編輯
我理解到既就係~ 用藍牙版既話android會比iphone好? 我有冇理解錯?咁如果用3.5+phone7定8跟果條原廠ligh ...
erutamature 發表於 2021-6-12 20:31


用藍牙版既話android會比iphone好?
表面假設係, 但ANDROID太多變數

IPHONE話到明用佢LIGHTNING就有24BIT/48KHZ
再上24BIT/192KHZ咪淘FIIO Q1MARKII 五百幾人仔話明MFI
最重要依期緊係JOIN APPLE MUSIC 音源好多都標明24BIT母帶 就算AAC都感覺良好

TOP

回復 3 #erutamature

同舊款IE 40pro 相比有冇大提升? 見價錢都差成300蚊

via HKEPC Reader for Android

TOP