|
   
|
Iris風扇用用吓熄, 之後一著就熄, 終於到我
想請教吓大家, 事源...我把Iris風扇用用吓熄, 之後一著就熄, 睇番依度都唔少師兄有問過差唔多問題, 終於到我啦
話說我果部係行貨PCF-C15T, 相信依幾個版本有什麼remote/電子按鈕都係快壞, 我用唔夠一年只係依排開時間長d, 但我有另一部旋鈕式都用左2-3年開既時間更多都冇事
之前有搵過Panasonic 同樣按鈕式風扇 : https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=19&tid=2463766
之後更發現上年有位師兄都係用iris按鈕式風扇(不過唔知型號) : https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=19&tid=2569544
我見師兄果兩舊電容同我係有分別: (轉師兄圖) 但佢點解左邊果粒本來"CBB21"換左"CBB22"
本來 >>

更換 >>

我先上我既圖:
我果兩粒方形d, 而且左邊粒d字反左去入面......
不過我冇他錶同埋又唔識度, 可唔可以買兩粒番來換左依兩粒辣雞辣埋佢就ok ? 同埋關唔關電容買靚d有分別? 唔該晒大家, 定係對我來講都係太危險都係淘過部算唔好搞咁多野呢 |
|
|
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊
|