13A面版一開二

本帖最後由 barryw 於 2020-5-20 11:19 編輯

師父們你地好,

小弟電視櫃後面只有一個單13A面版. 現在用一個8位的拖板接電視/影音器材/Router/Modem等.  已經唔夠用. 所以, 想問問, 如果要加多D插位比電器, 那樣好D

1.  買兩條6位的拖板, 拖上拖, 便可以最多接到11個電器
2.  買一個單位底的雙插面版,.  個面版會高身左D
3.  改美制雙面版.  2條拖版頭改美制插頭

現在用緊
1. 座地燈 (60W 燈)
2. TV
3. Modem
4. Router
5. MyTV Super
6. 小米盒子
7. 迷你HiFi
8. WiFi Printer


謝謝大家.
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

某牌子有款11位的拖板,睇吓啱唔啱用:https://www.google.com.hk/search?q=11%E4%BD%8D%E6%8B%96%E6%9D%BF

TOP

wifi printer...... 可唔可以擺其他地方…………

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 barryw 於 2020-5-20 12:18 編輯
某牌子有款11位的拖板,睇吓啱唔啱用:
ckshum 發表於 2020-5-20 12:07



    這個我看過.  雙排的拖板唔好.  有D電器的火牛又長又大, 一隻火牛頂住兩個位.

TOP

回覆 4# ccc123


    沒有地方可放.......

TOP

10位以上拖板要200幾元.  我考慮買一個單位底的雙插面版自己換算. 都是$100內.  反正普通6位拖板我已經有.

TOP

我用兩個八位拖板拖上拖

但要注意大火數插上游,低火數插下游,
仲要留意接觸不良現象, 即使得200W, 一樣可以燒溶插座

TOP

座地有無換換慳電膽,有就應該無60w咁大

TOP