又拆抽濕機

友人部機壞咗,因已買新機,部舊機就俾我拆,故障係:
1. LCD有部份暗劃
2. 有兩個按鍵冇反應
3. 只有風,冇抽濕

LCD就唔搞喇,因為冇件換,又唔係用班馬膠(冇得拆出黎清洗)
兩個按鍵都係4腳小撳制,已check唔通,唔難換,手上又有一堆,直頭一炮過換走哂佢

LCD板


Coil及壓縮機(都好新淨吓)


最大問題係個壓縮機唔著,開頭以為relay唔通,插個電量計一睇,一開壓縮機有relay聲,起動電流3.XA,但震都唔震,幾秒後個電流就變番0.XA,應該係Over Load Protection,咁一係locked rotor,一係死電容

拆機一睇,果然係死電容,8uF 450V CBB61大咗肚,得閒經開SSP先買
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

抽濕機. 通常都係得果幾樣野壞
1) 按鍵
2) 起動電容
3) 濕度sensor

TOP

請問濕度sensor係點架? 温度sensor呢? 唔該晒

TOP

友人部機壞咗,因已買新機,部舊機就俾我拆,故障係:
1. LCD有部份暗劃
2. 有兩個按鍵冇反應
3. 只有風,冇抽濕 ...
wyhui5124 發表於 2019-6-25 19:16

尼類起動電容幾錢粒度?

TOP

尼類起動電容幾錢粒度?
big_nature 發表於 2019-6-26 08:38



    我都唔知,因為好少買呢樣野,假如太貴的話,就淘番黎算喇,反正唔急

請問濕度sensor係點架? 温度sensor呢? 唔該晒
fkjohnny 發表於 2019-6-26 00:29


响哂紅圈嗰塊板仔度


抽濕機. 通常都係得果幾樣野壞
1) 按鍵
2) 起動電容
3) 濕度sensor
suiyan 發表於 2019-6-25 22:50


我拆過一部,係漏雪種,冇計
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

回覆 5# wyhui5124

我諗都係$10~20左右。

TOP

友人部機壞咗,因已買新機,部舊機就俾我拆,故障係:
1. LCD有部份暗劃
2. 有兩個按鍵冇反應
3. 只有風,冇抽濕 ...
wyhui5124 發表於 2019-6-25 19:16


粒起動電容大曬大肚

TOP

深水埗 華X 賣$10 1粒

via HKEPC IR Pro 3.5.2 - Android(3.2.0)

TOP

深水埗 華X 賣$10 1粒

via HKEPC IR Pro 3.5.2 - Android(3.2.0)
suiyan 發表於 2019-6-26 12:55



    今日去過華X,8uF 450V起動電容個兜入面得張卡,又劃咗個價錢,但睇倒細u數起動電容都要成50蚊一粒(好似3uF), 8uF唔會平得去邊

之後去咗白花油睇,8uF $35蚊,都叫合理,但只有線腳而唔係插腳,所以冇買到

TOP

今日去過華X,8uF 450V起動電容個兜入面得張卡,又劃咗個價錢,但睇倒細u數起動電容都要成50蚊一粒(好 ...
wyhui5124 發表於 2019-6-26 20:03



    公公婆婆檔口平好多

TOP