友人部機壞咗,因已買新機,部舊機就俾我拆,故障係:
1. LCD有部份暗劃
2. 有兩個按鍵冇反應
3. 只有風,冇抽濕
LCD就唔搞喇,因為冇件換,又唔係用班馬膠(冇得拆出黎清洗)
兩個按鍵都係4腳小撳制,已check唔通,唔難換,手上又有一堆,直頭一炮過換走哂佢
LCD板
Coil及壓縮機(都好新淨吓)
最大問題係個壓縮機唔著,開頭以為relay唔通,插個電量計一睇,一開壓縮機有relay聲,起動電流3.XA,但震都唔震,幾秒後個電流就變番0.XA,應該係Over Load Protection,咁一係locked rotor,一係死電容
拆機一睇,果然係死電容,8uF 450V CBB61大咗肚,得閒經開SSP先買
|