wingmanxxx 當前離線
初級會員
philipsrev 當前離線
進階會員
TOP
大大舊 當前離線
中級會員
kiyoshi00 當前離線
回覆 wingmanxxx 2部比較,canin n5ii 個介面順d反應爽d。 聲就2部唔同,ess vs ak,落鋪試下會比較好。 ... philipsrev 發表於 2018-11-11 23:34
蠢貓 當前離線
火爆仔 當前離線
X1a 300r 好過n5ii? wingmanxxx 發表於 2018-11-13 08:47
tony_lkt 當前離線
HIBY R6 PRO 火爆仔 發表於 2018-11-13 15:28