新手 想買部dap, cayin N5ii 定Fiio x5iii好?

預3000蚊樓下邊部好d, 要行android 裝到app方便d, 有冇其他推介下,2手都OK, 耳機都未買,我得shure 215

回覆 1# wingmanxxx


  2部比較,canin n5ii 個介面順d反應爽d。
聲就2部唔同,ess vs ak,落鋪試下會比較好。

TOP

2手有先鋒300R 安橋x1A 用過n5ii 覺得比較直白 最後都放左

TOP

本帖最後由 kiyoshi00 於 2018-11-12 07:54 編輯

del123456

TOP

回覆  wingmanxxx


  2部比較,canin n5ii 個介面順d反應爽d。
聲就2部唔同,ess vs ak,落鋪試下會比較好。 ...
philipsrev 發表於 2018-11-11 23:34



    收到  太多款自己都唔知買邊隻好

TOP

回覆  wingmanxxx


  2部比較,canin n5ii 個介面順d反應爽d。
聲就2部唔同,ess vs ak,落鋪試下會比較好。 ...
philipsrev 發表於 2018-11-11 23:34


X1a 300r 好過n5ii?

TOP

n5ii用家
起步兩個月要習慣佢倒水電同個系統會crashed
之後啲電就會變得耐用,兩日差一次都得,我每日大概會聽2-3小時咁上下
第一次遇到呢啲情況

TOP

HIBY R6 PRO

TOP

X1a 300r 好過n5ii?
wingmanxxx 發表於 2018-11-13 08:47


聲音取向唔同,唔敢講邊部好d,都係果句,信自己耳仔,唔好人云亦云。

TOP

HIBY R6 PRO
火爆仔 發表於 2018-11-13 15:28

都未見街, 同埋樓主話3000蚊樓下喎…咪玩啦
二手R6 就買到

TOP