各位大大 買平板電腦有冇試過售後服務呀

本帖最後由 man0615 於 2018-10-3 21:43 編輯

我試過售後服務嘅嘢嚟已經有四次呀 .第一次呢就壞個回鍵個然係咁冇咁嗰個就係咁彈出嚟.第二次 就壞wi-fi嗰度其他手機或者平板電腦都爆甲個modem仲喺我個頭頂樓上夠唔夠唔夠一個人頭咁高嘅位置應該係收到爆格但係佢個平板電腦只係收到一至兩架 所以我攞去整.第三次 就壞咗 藍牙 壞藍牙嗰度係連到線 但係 嗰嚿一時有聲一時冇聲或者窒下窒下窒下窒下窒下窒下
第四次 我又係話喺wi-fi嗰度wi-fi嗰度係咁撈極都撈 係咁搵緊嗰啲藍牙裝置唔識停我試過勞佢五個鐘五分鐘都唔肯停 應該話我試過好耐喇唔只五分鐘喺度等到佢撈到識為止十分鐘佢都係仲撈緊.第四次就維修   但係整完啦乜都得啦但係佢個mon貼佢本身原裝有個mon貼畀一次仲喺度嘅第二次呢我以為佢整甩咗個mon貼佢後尾搵過其他嘅mon貼貼法第三次都係讀第四次呢佢連個mon貼都同我整唔見埋年入面個芒係惡意破壞我喺觀塘嗰度整嘅大家有冇試過??

IMG-20181003-WA0000.jpg (108.21 KB)

IMG-20181003-WA0000.jpg

幾年前部ONDA, 華強北買, 壞ROM, 保養期內免費維修,
整好第三日俾破壞王KO 左.  
小小爆MON.  人為破壞, 要收兩舊, 冇整到.

TOP

我試過服務售後服務嘅嘢嚟已經有四次呀 第一次呢就壞個回鍵個然係咁冇咁嗰個就係咁彈出嚟第二次 就壞wi-fi ...
man0615 發表於 2018-10-3 21:16

沒標點符號,真係好難睇得明。

TOP

回覆 3# joechan


    改左 睇下明唔明??

TOP

回覆 2# PPYUPP


    我起香港代理的 多謝你回應

TOP

我試過三叔個Mon唔著,收機時話會幫我黐返個Mon貼,點個整咗兩次都無換過個Mon,頭次仲要落咗樓先知無整過,兩次都係話維修單寫幫我reset過部機得,第二次叫個師傅出嚟示範,講住粗口換返入去都係咁,第三次都係咩貼都無話係新Mon都係咁

TOP

本帖最後由 man0615 於 2018-10-3 21:51 編輯

回覆 6# billy0301


    苦笑中... 維修第一次係原裝保護貼 就換左我張保護貼

TOP

回覆 6# billy0301


    多謝你回應

TOP

幾年前買部LG GPAD,幾個月後就出死線,之後去維修部免費維修

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP