[操作疑難] Gigabyte D底板有無咁弱雞...

話說一年前個朋友SSP間地鋪要換電腦
佢自己執料砌左部
板用GA-B150M-D3H (Rev 1.0), 8GB DDR4 RAM 2400 X2
(後尾又執多左部用ASUS B150M-A/M.2, 可能個價吸引D)

星期二定星期三o個日, 無神神部機突然花晒畫面, Hang死左( 佢開左Excel 同Maxthon上網 only)
之後強制閂機.
再開, 有燈著, 風扇轉, 等左陣, 自已熄左再重啟?!?!

跟手佢whatsapp黎求救,
咁循例都係叫佢試
-齋用cpu+ram (單RAM)著機 -- 一樣情況
-斷晒電源再放盡, 插制再著 -- 一樣情況
-掹起粒餅形電,  隔一陣放返落去著機--一樣情況

remote搞唔到,  咁我琴日星期四就去佢鋪睇下搞唔搞到,
兼幫佢班左兩粒峰鳴器插返落板....
搞左一大輪 (仲將部機粒CPU同RAM, 同另一部work o既對調, 兩者check 過晒無問題),
一開機5下長響beep beep beep beep beep
最後先確定到,
塊Gigabyte板第一條RAM槽死直左.....

我朋友話...
頂, 一年貨仔,
ASUS o個部都健健康康無事
Gigabyte就無神神瓜RAM槽, 會唔會差左D?
(宜家仲時不時會花畫面, 都唔知其他槽會唔會都有問題)

我同佢講, 得閒就做下backup...(佢連左NAS)
咁o既狀況, 塊板都唔慌襟玩....

一年就上代理

TOP

老技近幾年真係重鑊氣.

TOP

一年就上代理
blackkh 發表於 2018-4-27 16:01



我有叫佢有保趁早搞...
佢話未瓜晒就頂住先....
因為驚代理唔係即日俾到,
咁就得返一部電腦o係公司.

TOP

我當年幫兩位朋友用ASROCK 的 第一代 AMD X4 APU 底板, 好似有8 年了... 每年見面食飯,呢兩位朋友都話我做咩用咁好的底板, 想同老婆申請換機都冇借口.

TOP

我當年幫兩位朋友用ASROCK 的 第一代 AMD X4 APU 底板, 好似有8 年了... 每年見面食飯,呢兩位朋友都話我做 ...
sunyan12 發表於 2018-4-27 16:36



    咁好彩,都唔知講咩好.

TOP

我當年幫兩位朋友用ASROCK 的 第一代 AMD X4 APU 底板, 好似有8 年了... 每年見面食飯,呢兩位朋友都話我做 ...
sunyan12 發表於 2018-4-27 16:36


回晒本~
btw, 宜家仲可以點用...?
8年 @@

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我giga 呢幾年都中過幾次招
用返asus 算

TOP

我asus呢幾年都中過幾次招,用返giga 算。

TOP