話說一年前個朋友SSP間地鋪要換電腦
佢自己執料砌左部
板用GA-B150M-D3H (Rev 1.0), 8GB DDR4 RAM 2400 X2
(後尾又執多左部用ASUS B150M-A/M.2, 可能個價吸引D)
星期二定星期三o個日, 無神神部機突然花晒畫面, Hang死左( 佢開左Excel 同Maxthon上網 only)
之後強制閂機.
再開, 有燈著, 風扇轉, 等左陣, 自已熄左再重啟?!?!
跟手佢whatsapp黎求救,
咁循例都係叫佢試
-齋用cpu+ram (單RAM)著機 -- 一樣情況
-斷晒電源再放盡, 插制再著 -- 一樣情況
-掹起粒餅形電, 隔一陣放返落去著機--一樣情況
remote搞唔到, 咁我琴日星期四就去佢鋪睇下搞唔搞到,
兼幫佢班左兩粒峰鳴器插返落板....
搞左一大輪 (仲將部機粒CPU同RAM, 同另一部work o既對調, 兩者check 過晒無問題),
一開機5下長響beep beep beep beep beep
最後先確定到,
塊Gigabyte板第一條RAM槽死直左.....
我朋友話...
頂, 一年貨仔,
ASUS o個部都健健康康無事
Gigabyte就無神神瓜RAM槽, 會唔會差左D?
(宜家仲時不時會花畫面, 都唔知其他槽會唔會都有問題)
我同佢講, 得閒就做下backup...(佢連左NAS)
咁o既狀況, 塊板都唔慌襟玩.... |