借用公司樓上guest WIFI

本帖最後由 buzz_ 於 2017-10-25 21:58 編輯

是咁的, 公司有兩層, 上層主要係會議室, 有guest WIFI比客人用.
員工主要係下層做野, 會間唔時收到樓上微弱wifi, scan 到 SID, connect 到.
但load 成世都load 唔到登入網頁(如圖). 之前試過taobao入左隻Mercury extender, 係就係成功extend到signal. 但都係load 唔到登入網頁.

問題: 請問如果想借用到上層wifi, 應該用咩equipment? 謝謝!

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

佢咪叫你「如對違反服務有任何疑問,請向有關職員查詢。」

TOP

佢咪叫你「如對違反服務有任何疑問,請向有關職員查詢。」
pslleung 發表於 2017-10-25 20:59


向有關職員查詢 x 2

TOP

回覆 1# buzz_

extender要放樓上,不是放樓下

TOP

本帖最後由 peter_chan 於 2017-10-25 22:55 編輯
回覆  buzz_

extender要放樓上,不是放樓下
TH30 發表於 2017-10-25 22:12



    乜唔係鑽穿個天花/地台﹐放隻extender在中間個窿咩

樓主不如直接問IT﹐睇下有無方法在樓下上到wifi好過啦

TOP

乜唔係鑽穿個天花/地台﹐放隻extender在中間個窿咩

樓主不如直接問IT﹐睇下有無方法在樓下 ...
peter_chan 發表於 2017-10-25 22:53


樓主明顯係想低調自己來

TOP

低調會唔會等同未經許可進入網絡,咁會唔會構成不誠實取用電腦?

TOP

同一公司,下層冇wifi?

TOP

低調會唔會等同未經許可進入網絡,咁會唔會構成不誠實取用電腦?
pslleung 發表於 2017-10-26 08:30



    根據樓主所講﹐公司係有訪客wifi﹐他自己估計係員工﹐但係只收到極弱的訪客wifi﹐但係又想用﹐於是想方法去用。

由於只係員工扮訪客﹐基本上無問題的﹐唔構成 "刑事罪行"﹐但在公司立場﹐都算係不誠實的。

TOP

回覆 8# gumptang


    唔係間間公司都會開放WIFI 俾任何員工用的.

TOP