Misski8922 當前離線
初級會員
thierry 當前離線
中級會員
TOP
kinx80 當前離線
進階會員
應該有問題 印象中部機之前行Windows10用 hwmonitor 睇 idle 大約 60度 thierry 發表於 2017-7-21 09:56
fatdog 當前離線
搭單問有無咩軟件好 monitor 部機 istat ? kinx80 發表於 2017-7-21 09:58
elai 當前離線
hardwarehk 當前離線
我架用SSD+HD, safari chrome睇youtube溫度好唔同,safari一般70左右風扇under2000,chrome就90以上 ... hardwarehk 發表於 2017-7-21 13:26
mac fan control fatdog 發表於 2017-7-21 11:59
Cheeseman 當前在線