caihk 當前離線
進階會員
kofz 當前離線
特級會員
TOP
matthewchu 當前離線
初級會員
一直用緊時立HD72A 黎做Twitch. 完全支援HDCP 係幾舊水貨仔嘅啫 matthewchu 發表於 2016-8-28 10:31
咁有冇試過錄野,有冇聲畫唔同步問題 ? 同埋有冇得 set 低 d resoultion, 例如 480p ? 市面都有好多牌 ... caihk 發表於 2016-8-28 11:13
mark168169 當前離線
中級會員
EzRecorder 130 http ... kofz 發表於 2016-8-28 11:45
有買EzRecorder 130,成日用用下停左話供電不足,但係我只係usb手指,唔係usb外置hard disk,都唔知點解? 後 ... mark168169 發表於 2016-8-28 13:05
有部份型號已內置hdcp破解功能 kofz 發表於 2016-8-28 09:55
原來之前你地已經討論過 想問下隻 velocap tbox 係咪唔經 splitter 直錄都得 ? 部機係咪真係熱到辣手 ... caihk 發表於 2016-9-1 09:06
低@4.2Mbps@28.3MB 中@10.2Mbps@68.7MB 高@16.2Mbps@108MB kofz 發表於 2016-9-5 00:59