zsr 當前離線
初級會員
faat 當前離線
進階會員
去7仔買o野時多口問阿姐仲有冇八達通sim卡, 點知佢問我要3合1還是2合1? o下,有3合1?! 即時問阿姐要o左張, E ... zsr 發表於 2016-6-4 21:08
TOP
dsc 當前離線
timothychu 當前離線
Moderator
se126 當前離線
Rozen 當前離線
中級會員
nameless.ken 當前離線
philip7 當前離線