[其他] 舊MO有乜野用?

既然問得Floppy,點可以唔問埋舊MO仲有乜野用呢?有無人唔知乜野係MO,或見到未見過,聽都未聽過MO?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

不如問埋 Iomega 啲 zip100 同 zip250,仲有 SuperDisk LS-120

TOP

不如問埋 Iomega 啲 zip100 同 zip250,仲有 SuperDisk LS-120
net 發表於 2016-2-28 12:49


留俾仲擁有這些古董的人開帖啦。

TOP

你件板有IDE ?

TOP

問MO咁新冇意思; 咁SyQuest又如何呀?  

TOP

你件板有IDE ?
yoyo348 發表於 2016-2-28 13:08



890gx-m65的確係仲有ide,不過我的MO係行SCSI的,仲有SCSi卡係度。

TOP

Iomega 好多花神架。。。ZIP,JAZ,REV,Clik!...

TOP

回覆 1# diy-apprentice

防蝦碌用. 它比FD磁碟大最少七拾倍 (1.44 對 128MB).

據知電台,政府仍然用緊有關產品. 主要原因是為防蝦碌

但你好難遇上佢. 如果你想試, 是可以用索尼HI-MD機試.  但你只有80分鐘細碟.  另外, 如果你不用播放功能. HI-MD機入碟後, 它當作普通USB手指噉用.

TOP

尼D MO都幾年前做左垃圾!

TOP