本帖最後由 sunhikari 於 2015-11-2 13:50 編輯
你個CAST,係內部叫做做「留過」(留牌過戶),舊車主留左牌後, 電腦會自動出新NO.,但掛車用的車牌就要自己做,運輸署一向唔會比呢D野你
自於續牌問題,而家舊車主做左4個月,咁基本上就要每4個月續一次,因為運輸署只有一年同4個月牌費的選擇, 如果要續的話就一定續一年,而且咁的情況必需重新驗車先可以買一年,因為一張驗車紙係比你續一年,唔夠一年年期就一定要重新驗車,買四個月個D係會有封續牌信要比牌照部的人睇左,啱資格先可以續到牌
如果樓主咁的情況,最好做左留牌過戶,唔好做續牌住,因為續牌係硬性規定係張保單要保到新行車証生效的第一日先出到牌(例:如果個新牌係2月1日開始生效,咁你張保單最少要保到2月1日先出到牌),而臨時單最多係7-30日不等有效,換言之一定唔夠你續牌用,等大約一月中左右,有張保一年的保險,咁就再去續4個月會好D
順帶一提,留牌過戶可以同一個COUNTER做晒(SSP牌照部就4號同5號COUNTER),但我比較建議係港島做晒,因為SSP的留牌COUNTER得兩個,但人龍卻是長期的多人,要快好老實真係睇你好唔好彩,但星期一同五去係同自殺無分別 |