8月底買,用咗只2.5個月,每星期開唔夠20小時......
早幾日,開著唔夠5分鐘,畫面一部份出現幼細既橫線,閃閃吓,啲字又崩晒爛晒
起初以為 displayport 線有問題
但試過唔駁電腦,淨開 mon,畫面都有同樣問題
大佬呀..... 賣到咁貴,咁快壞.....
最攞命既係,部 mon 我係喺台灣買!香港無保養
問過華碩,香港可以俾錢整,但人工零件逐樣收費
我試過同台灣華碩講,人工照俾唔係問題(因為人工係俾香港華碩,應該既!)
但希望零件由台灣華碩免費俾出嚟,由我負責俾錢運送到香港(因為如果成個 mon 寄返去台灣整,台灣華碩本來就要免費出零件;我只係提議將零件寄到香港,而唔係將個 mon 寄回台灣)
但台灣華碩客服只係識講「要依香港政策」;唔諗吓部 mon 咁快出事,台灣華碩都有責任
唉,呢排真黑仔 |