hkalphonse 當前離線
中級會員
KinChungE 當前離線
長老會員
TOP
usei 當前離線
特級會員
macis 當前離線
哩位c hing 不過佢係64GB, 但同32GB唔係應該一樣架咩? 都係寫住 10X write....4MB/s x 10 ... hkalphonse 發表於 2014-9-6 00:41
因為佢包裝都係10X write......我意為一樣........點知都係中伏...... hkalphonse 發表於 2014-9-6 23:46