[中央處理器] 壞 i7 3930K 26/12/2013

本帖最後由 Evangeline 於 2013-12-23 08:02 編輯

因接觸點損壞,應該冇保了
所以賤價出售

(仲有RMA, 有興趣可以試下, 有圖)


Start:$0
Each BId: $5

唔想煩聖誕檔期都難約時間交收, 所以青衣mtr station or A-shop 交收 (A費買家付)
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

$5

TOP

$10

TOP

$15

TOP

$20

TOP

有冇box? or 單?

TOP

冇box 同單

TOP

師兄點整壞架

TOP

本帖最後由 Evangeline 於 2013-12-22 01:26 編輯

其實係人地俾, 唔小心括甩少少接觸點~
著唔著就唔知啦, 我都冇試~

TOP

咁慘,幾仟蚊有咗

TOP