crossfire0083 當前離線
進階會員
XABI 當前離線
TOP
美奈子廚 當前離線
幫人整...., 有冇 AROUND $1k 既卡 , 可以出到 DVI x2 , 駁兩個 20" DVI Mon ?? crossfire0083 發表於 2012-10-6 21:53
dom 當前離線
~艦C, 艦B 休閒提督~ ... ... ...
EPC義工團
幫人整...., 有冇 AROUND $1k 既卡 , 可以出到 DVI x2 , 駁兩個 20" DVI Mon ?? crossfire0083 發表於 6-10-2012 09:53 PM