manhk123hk 當前離線
進階會員
vcfirstben_II 當前離線
GeneralDrBen
Banned
TOP
norai 當前離線
Jackhihi 當前離線
chriscrab 當前離線
初級會員
letsplay 當前離線
中級會員
你想要咩spec同要求?mon幾大?玩唔玩game?要唔要鍵盤? chriscrab 發表於 2012-7-23 22:27
wymwym 當前離線
where can we buy 小米青春版 in hong kong? at $17xx am looking at xperia U.... any comments? wymwym 發表於 2012-7-23 22:32
ellis 當前離線