[開箱] KBC 厚身原裝 Cherry 高度鍵帽 x 2

本帖最後由 dragonken 於 2012-3-29 00:11 編輯

淘左兩 set 鍵帽, 價錢係貴過係魔鬼 Sir 度買 (吾計運費).
IMG_6767.jpg

厚身
IMG_6766.jpg

原裝 Cherry 高度, 比 OEM 鍵帽矮
IMG_6765.jpg

熱昇華
IMG_6763.jpg

105 Keys, 不過吾知點解店主送多左 3 隻
IMG_6780.jpg

反樸歸真的灰白底, 紅字. 其實成 set 係真幾靚..
IMG_6783.jpg

*repeat 成 set 係真幾靚 (除左個 space 鍵外. 有披口的啊)
IMG_6791.jpg

枱是平的, 但放這個 space 鍵在枱上. 兩邊是翹起的.
IMG_6773.jpg

而且 space 鍵的高度比 Alt 鍵高了一點.
IMG_6796.jpg

這是第二套鍵帽, 無刻. 這套平過紅字熱昇華約三分一. 是一樣的型態和材料.
IMG_6800.jpg

點解會選這套無刻? 事源我係 geekhxxk.org 爬文時見到那裡的師兄用這套厚身無刻鍵帽於 Poker 上... 好靚.
PM 這位師兄, 他介紹 taobao 店長. 跟這位主任請教後決定買兩套厚身鍵帽.
IMG_6802.jpg
這套無刻鍵帽最煩係如果亂左, 係要花好多時間去 Group 返 R1 - R4 的高度.
IMG_6801.jpg

其實我無多 keyboard 上鍵帽, 得隻 poker 上左 099 兄果套紅側刻.
所以我收左貨後開箱數下齊吾齊 key 影兩張相後入返箱放左係公司櫃桶.

鍵帽套數比鍵盤多, 暫時不能再買鍵帽了.
反正都係淘, 係這 taobao 店還買了一個 KBC 拔鍵器, 一個個性 ESC 鍵,
IMG_6805.jpg

還有三個這樣的直角 USB 連接
IMG_6775.jpg

多謝收看.

淘左兩 set 鍵帽, 價錢係貴過係魔鬼 Sir 度買 (吾計運費).


厚身


原裝 Cherry 高度, 比 OEM 鍵帽矮


熱 ...
dragonken 發表於 2012-3-28 22:37


好物
師兄用咩keyboard, 點解唔要OEM高度?

TOP

師兄 介唔介意賣個三隻多左既比我?:)

TOP

好物
師兄用咩keyboard, 點解唔要OEM高度?
raisin 發表於 2012-3-28 22:39



    OEM 姐係點?可唔可以話我知!THANSK

TOP

CHING 上張相睇下好WO!!

但套KAY CAPS 真係好正!

TOP

Ok啦,但係我自己都有套tb買反黎ge熱昇華,感覺無魔鬼gum好。但係都係支持下。

TOP

好物
師兄用咩keyboard, 點解唔要OEM高度?
raisin 發表於 2012-3-28 22:39


我得一隻 1008 同埋一隻 poker.
其實我都係初哥, 無專登找原裝高度.
看見別人貼圖就搵跟住買.

TOP

師兄 介唔介意賣個三隻多左既比我?:)
lkl000899 發表於 2012-3-28 22:55


這個該是店主把該發給另人的定位鍵錯入袋寄左比我 -_-!

TOP

u should put the keycaps on your poker.

i am quite tempted to buy them too...

TOP

u should put the keycaps on your poker.

i am quite tempted to buy them too...
seferphier 發表於 2012-3-29 00:16


就係你係度貼張好靚o既 thick Blank PBT on poker 的相, 我先買 poker 同埋搵呢套 blank keycaps.

我隻 poker 剛上左套紅側刻無耐. 同埋我仲未用熟 poker 個 layout. 暫時未敢上無刻住.

TOP