請幫忙,想加繪圖卡 upgrade部舊電腦

本帖最後由 akk1322 於 2012-3-26 13:44 編輯

請各位師兄師姐幫忙,現有組合如下,主要用 photoshop cs5,autocap 等工作,睇 bluray, BD iso file 時會 lag .實在太慢,而家想用$2000 upgrade.我在腦場問過好多間鋪,都係叫我加一張繪圖卡等,但我不知係咪咁簡單.希望各位幫手解決現在的情況.


                        MS Windows XP Professional 32-bit SP3
                CPU
                        AMD Athlon 64 3000+        31 °C
                        Orleans 90nm Technology
                RAM
                        1.00 GB Dual-Channel DDR2 @ 257MHz (4-4-4-12)
                Motherboard
                        AM2NF4G-SATA2 (CPUSocket)        36 °C
                Graphics
                        M1-150T (1024x768@60Hz)
                        64MB GeForce 6100 (ASRock)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

請位師兄/姐比d意見

回復 1# akk1322

TOP

先謝謝 wing0603回覆,

咁係咪淨加ram就可以?

回復 3# akk1322

TOP

本帖最後由 美奈子廚 於 2012-3-26 14:03 編輯
先謝謝 wing0603回覆,

咁係咪淨加ram就可以?

回復  akk1322
akk1322 發表於 2012-3-26 13:53


photoshop cs5 raw時幾大?
raw時過200mb就
4g*2=400
3870k+A75=1500

TOP

photoshop cs5 raw時幾大?
raw時過200mb就
4g*2=400
3870k+A75=1500
美奈子廚 發表於 2012-3-26 13:57


部電腦買砌過一部好過,我2號機5200+都覺慢.....ram又太少...樓主真要換了...就算用2千加咭也浪費張咭

TOP

Thanks美奈子廚,

我用HR.scan菲林,每張180m.
謝謝你/妳的意見.那我現在會先加ram.再請教一樣,我本身的ram係ddr2,係咪只可買呢隻.(不要見笑,我唔識電腦)

回復 5# 美奈子廚

TOP

Thanks saiyuen意見,

我都有想過,部腦都有7年,但"水頭不足" 所以才"出此下策"
而家砌一部快小小大約幾$??

回復 6# saiyuen

TOP

唔好加ram la,DDR-2 ram又唔係平,加4G都成5舊,平平地執過部新都係2k鬆D

TOP

Thanks m.razor兄,

咁平都可以?可否教教我,我比腦場d哥哥報價比我,全部都過5k(可能我多口強調要劃圖)


回復 [url=http://www.hkepc.com/forum/redirect.php?

goto=findpost&pid=27154202&ptid=1772281]9#[/url] m.razor

TOP