|

|
請幫忙,想加繪圖卡 upgrade部舊電腦
本帖最後由 akk1322 於 2012-3-26 13:44 編輯
請各位師兄師姐幫忙,現有組合如下,主要用 photoshop cs5,autocap 等工作,睇 bluray, BD iso file 時會 lag .實在太慢,而家想用$2000 upgrade.我在腦場問過好多間鋪,都係叫我加一張繪圖卡等,但我不知係咪咁簡單.希望各位幫手解決現在的情況.
MS Windows XP Professional 32-bit SP3
CPU
AMD Athlon 64 3000+ 31 °C
Orleans 90nm Technology
RAM
1.00 GB Dual-Channel DDR2 @ 257MHz (4-4-4-12)
Motherboard
AM2NF4G-SATA2 (CPUSocket) 36 °C
Graphics
M1-150T (1024x768@60Hz)
64MB GeForce 6100 (ASRock) |
|
|
|