lawrencelau1 當前離線
進階會員
inori 當前離線
Sony A7R3
特級會員
TOP
4X已經過1GB/s,你RAID0八隻HDD都夠 但係如果4X size既slot冇開尾你用唔到8x既咭 8888係8X intel板就最穩陣, ... inori 發表於 2011-8-15 13:50
Dull 當前離線
Moderator
4x 都夠, 不過重點係有咩mb 係用到你張card Dull 發表於 2011-8-15 14:27
我都諗過轉asux e350-i 那張, 但個sales 都唔擔保會work .... lawrencelau1 發表於 2011-8-15 14:31
K_C_ 當前離線
我係毒霸,唔好惹我~~~~~~ ... ...
唔知係我黑仔定點,插張5805去個fd部DH67BL完全見唔到張卡,最後試到7月頭個BIOS都係咁......所以先至焗住 ... K_C_ 發表於 2011-8-15 14:33
你0個塊牙石係咩 ? lawrencelau1 發表於 2011-8-15 14:35
M4G-Z. 因為想要Intel LAN onboard. K_C_ 發表於 2011-8-15 14:36