Samsung Galaxy PRO B7510 簡體中文版

見大家玩得好開心,
入左部B7510 返黎試下
千頭, 有QWERTY 用同價位比較機算係快, 而家送返個真皮套, 都叫抵玩既
見隔離Forum 猩猩玩得咁開心裝MORELOCALE 做偽中文黎賣街, 等我郁郁手將佢變成真中文
入左全簡體落部機度, 部機而家100% 全簡化, 唔似得人地得D Google Maps 有中文
有Android Market, YouTube 等Google Apps, 唔怕轉左之後無晒
其他野一貫Samsung 靚做工
全套跟2gb card, 叉機, 火牛, 線, 耳筒
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

回復 1# yingwai_chow
呢部都幾抵玩$1200有找!師兄有冇入白色貨呢?我玩過部白色我覺得白色靚仔啲!

TOP

回復  yingwai_chow
呢部都幾抵玩$1200有找!師兄有冇入白色貨呢?我玩過部白色我覺得白色靚仔啲! ...
chochun 發表於 3-8-2011 06:13 AM


暫時得黑色咋

TOP

回復 3# yingwai_chow

水貨機嚟講3星真係算OK!就算水貨都大把人賣!你另一post果部3d而家就真係跌得快!其實呢部lg我個人真係覺得OK、但係可能真係牌子問題!

TOP

請問有無倉頡輸入法

TOP

請問有無倉頡輸入法
Cetin 發表於 3-8-2011 09:07 AM



    原裝有個打簡體
可以裝個Changjie Keyboard

TOP

本帖最後由 monkey288 於 2011-8-3 12:24 編輯

$1200, 800Mhz cpu, unbelievably cheap

TOP

$1200, 800Mhz cup, unbelievably cheap
monkey288 發表於 3-8-2011 12:18 PM



    唔洗千2

TOP

都係 Charm 靚仔D

TOP

都係 Charm 靚仔D
antony 發表於 3-8-2011 01:19 PM



    兩部我都有,但覺得呢部爽得多!

TOP