[請教]關於制作 DC 5V & 12V 火牛

請問各位師兄師姐, 其實可唔可以用一隻 110-0-110 to 6-0-6 嘅牛做哂 5V 同 12V 呢? 如果可以應該點駁呢? 多謝指教

回復 1# superman9394
可以.   

    一隻 110-0-110 to 6-0-6 嘅牛 .   
假設 110 - 0 -110.  
接線定義為  A- B- C       A & C -----AC. 220V input
         
假設   6 - 0 -6.         
接線定義為 D - E - F     D & E------AC 6V Output
                                        D & F------AC 12V Output

6V AC  →  整流   →  7805 IC →  DC 5V Output
12V AC  →  整流   →  DC 12V Output

TOP

仲要睇你要既 output 幾多火...

回復 1# superman9394

TOP

回復 2# netnetboy

回復 3# longun

明白~ 多謝兩位師兄解答

TOP

回復  superman9394
可以.   

    一隻 110-0-110 to 6-0-6 嘅牛 .   
假設 110 - 0 -110.  
接線定義為 ...
netnetboy 發表於 5-5-2011 05:38 PM



    7805 做唔到6V->5V.....

TOP

7805 做唔到6V->5V.....
lamtszhin0528 發表於 2011-5-5 18:12

6X1.414(整流)=8.48V都OK GE...
用1085/1086LDO做會好O的

TOP

6X1.414(整流)=8.48V都OK GE......
.minki 發表於 2011-5-5 18:15

6X1.414(整流)=8.48V 係 peak voltage output....係 full load 情況下得返 ~6V.....用 low drop-out  既 voltage regulator 會好 d

TOP

請問各位師兄師姐有什麼更好方案嗎? 主要係想單一隻牛出哂 5&12V 而兩者都要 2A, 多謝解答

TOP

有, 出街買隻現成harddisk牛.

TOP

請問各位師兄師姐有什麼更好方案嗎? 主要係想單一隻牛出哂 5&12V 而兩者都要 2A, 多謝解答 ...
superman9394 發表於 2011-5-5 19:04

用LDO做
LT1085/LM1085 3A LDO

TOP