[圖片] [新手試貼]動稙物及香港公園的花卉

最近愛上了種植及影花花草草, 請多多指教.:D

















唔錯呀師兄...好正

TOP

影花的確係好開心:D
下面係兩張失敗左既作品, 但陽光的確可以令到發色更靚更鮮艷, 另外重有逆光既運用, 都重係努力學習緊

陽光真好, 但搆圖對焦須左: {


TOP

135 F2L  

thx for sharing

TOP

d色水好特別有冇話用左咩方法呀??
影得唔錯,我幾鍾意第五幅
第六幅我望個人樣呀!!

TOP

本帖最後由 pang0011 於 2011-4-3 11:44 編輯
d色水好特別有冇話用左咩方法呀??
影得唔錯,我幾鍾意第五幅
第六幅我望個人樣呀!! ...
dicky4119 發表於 2011-4-3 02:25

我之前爬過一啲文, 話影花要 (淨化背景)同用大光圈, 我跟住來做, 發覺撰同主體顏色對比大既背景加開光圈真係可以令顏色發得較特別.  另外第五張我其實一共包圍加加減減用唔同exposure影左8張, 最後發覺加大2/3級出來效果最好.

其實如果有陽光或者可以用燈補光既話發色重正, 但動稙物公園溫室內唔比用燈, 小小可惜

TOP