[開箱] [開箱分享]HP TouchSmart tm2-2103TX

本帖最後由 psfish 於 2011-2-1 00:26 編輯

早幾天入手^.^

先看看啦!(hp)
http://h10010.www1.hp.com/wwpc/h ... mpid=reg_R1002_HKZH


好大個盒:


個規格:


附送既野:
裝到16"size既袋, ,老鼠1隻




Ext. 8x LightScribe Super Muti DVDRW DL:
(鋁合金面板,USB2.0,唔洗另插電)如果係Blu ray..就更加好啦


防滑膠底:



火牛:(65W,18.5VDC,3.5A O/P ):


電池:(6cell,11.1v,5240mah,Li-ion)


完美既碪入方式:


主機:


帶有花紋既鋁合金外殼:



Keyboard 面板右下花紋:


Keyboard 面板左下貼紙:


我轉~


再轉~


si...si......si......


變身成功


後面既 VGA,LAN:



左邊既HDMI,USB2.0,Headphone,TouchScreen Pen:



右邊既 power SW,WiFi SW,Card Reader,USB2.0x2,火牛輸入:


個Touch Screen 右邊:
畫面旋轉鍵 , 指紋辨認:


個"指紋鎖"真係好方便,

一摝隻手指就login佐隙  

機底配置:



WD5000BEKT-----2.5" ,SATAII,500GB,7200rpm,Samsung 2GB DDR3 1333 x1
                                                                                        Ramaxel 1GB DDR3 1333x1


802.11n  WiFi PCIe Card  ,  底板電池:


有個無插位既PCIe位:(我想應該會有款SSD ver.)


咁樣可以睇到入面啲chips,CPU,GPU,散熱導管



順便換埋之前買果個SSD入去:

http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1553826

--------------------------------------------------------------------
測試:
預設在1.33Ghz.....竟自動超到1.862Ghz......超頻幅度達1.4倍



兩條Ram 啲數值唔係好夾咁


所以順手換埋兩條Transcend4GB落去


而加總供有8GB:


好夾野


再順手分出5GB來整埋個RamDisk:


雙GPU:


............................................................

末換SSD前,HDD果項有5分,
換佐SSD之後,HDD果項有7.5分:



3Dmark2001:




3Dmark2003:



3Dmark2006:







3Dmark11:





http://3dmark.com/3dm11/526310?&locale=en
----------------------------------

初用既感覺:
速度快:
聲畫靚:
外觀正:

暫時知到既缺點:(對自已來說)
1: 1.89kg真係好重~
2: 用手指喺個screen度寫字會好"絕/住/豬"......(睇黎要貼塊磨沙貼致掂)
3. 如果在電池模式全程使用高效能GPU(ATI5450)既話,玩Game時果個續行能力就真係唔敢說
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

Seem like HP's quality has improved.

TOP

5450都唔係用好多電姐

TOP

回復 3# ming94816

但係唔知點解要插火牛先比用~~!

TOP

ching 你部機買左幾錢??? 當年我買1825ptz 而唔買呢部係因為果時 hp 呢部野好貴。另外呢部野我記得好似有筆送,用筆嘅效果如何???? 我部 acer 雖然都係用電容 mon ,但係如果用筆嘅話真係會用到火都黎埋。

TOP

喂好正呀ching! 多謝分享

TOP

回復  ming94816

但係唔知點解要插火牛先比用~~!
psfish 發表於 2011-1-21 21:43

去driver入面睇下有冇得set...我記得預設係set左用電池果陣自動轉intel gpu

TOP

本帖最後由 psfish 於 2011-5-14 19:19 編輯

回復 5# gahqm

唔係好貴啫^.^
有筆架~

因為我係第一次用TouchScreen既notebook~
所以初初楂住支筆真係有D唔慣,用手指又會好"絕/住/豬",
認字好准(好"鳥"都認到)...

遲D唸住加塊磨沙貼,等佢可以滑D.

TOP

我依家部 1825ptz 都係用磨沙貼(因為用手去篤個 mon,啲手指印冇咁明顯),不過 ching有心理準備,用磨沙貼畫面真係會暗好多。另外果時試過買枝熱感筆,發覺用筆後仲衰過啲電阻 mon,最後接受現實用番手指去篤。

TOP

本帖最後由 psfish 於 2011-1-21 23:23 編輯

回復 7# siuchion
去driver入面睇下有冇得set...我記得預設係set左用電池果陣自動轉intel gpu
siuchion 發表於 2011-1-21 22:21


都試過了
唔插火牛果時在裝置管理員中只係看都Intel HD 的1項,
插入火牛後,就會多埋ATI5450一項.........

不過在BIOS可能可以更改.....(暫未試)

TOP