本帖最後由 chiushing01 於 2011-1-3 23:57 編輯
白色聖誕過去, 迎接白色元旦, 即見到xblwk兄的測試, 不是給它的效能所吸引, 反而是被它的用料和造型征服
之前和ERIC大哥(勁寶Director)寒喧, 提議兼售A記, 擴大市場佔有率和贈加鎖售, 回答是這樣可能會失去支援和支持, 甚至形成兩頭唔到岸的局面, 得不賞失.........觀察至今, 看看GALAXY的進取, 多方面的開發(可惜250x2最後都沒見街), 明白"專注"(N記)未常不是一件好事, 最少給玩家更多選擇.
我很少向人推薦, 記得之前兩張5770CFX試過, 較早前玩兩張460SLI, 跑分效能力逼6970, 都知道460非池中物, 可惜看看PCB的怖局----簡陋, 全無欣賞和收藏價值, 致於今次介紹的又如何? 自己看看吧!
有人說, 用多幾百塊來換取些少效能的提升, 值得嗎? 乃真的見人見智, 不過看看在賽車運動中, 往往要動用100幾200萬去研究開發, 目的是減輕車重1 KG, 參與其中亦大有人在哩! 都係有感而發, 廢話太多.......先看看1000/4800吧!

為了讓各位師兄看得更舒服, foofai兄特登出部新靚靚相機去影開箱圖
白色元旦, 都要訂LN2先過到, 送上門
咦?點解係5770?
建議使用450W以上火牛, 實際full load整體只要用上300w, 有無留意, 明明用6+8pin, 佢寫住6pinx2?
配件都只有兩條轉頭線和dvi--vga, 聽聞vga就黎唔會support, 不如慳番仲好啦
新年流流, 用紅色做底色
各位新年快樂, 今年賺多d, diy多d
拆解開始
多謝sunderstan兄技術顧問, 幫手修改bios供電參數, 令460可以加電至更高水平, 現在1.187v已超上1000/4800: |