[開箱] 極力推薦GALAXY460白色版SLI, 更新,1.187v已突破至1000/4800

本帖最後由 chiushing01 於 2011-1-3 23:57 編輯

白色聖誕過去, 迎接白色元旦, 即見到xblwk兄的測試, 不是給它的效能所吸引, 反而是被它的用料和造型征服

之前和ERIC大哥(勁寶Director)寒喧, 提議兼售A記, 擴大市場佔有率和贈加鎖售, 回答是這樣可能會失去支援和支持, 甚至形成兩頭唔到岸的局面, 得不賞失.........觀察至今, 看看GALAXY的進取, 多方面的開發(可惜250x2最後都沒見街), 明白"專注"(N記)未常不是一件好事, 最少給玩家更多選擇.

我很少向人推薦, 記得之前兩張5770CFX試過, 較早前玩兩張460SLI, 跑分效能力逼6970, 都知道460非池中物, 可惜看看PCB的怖局----簡陋, 全無欣賞和收藏價值, 致於今次介紹的又如何? 自己看看吧!

有人說, 用多幾百塊來換取些少效能的提升, 值得嗎? 乃真的見人見智, 不過看看在賽車運動中, 往往要動用100幾200萬去研究開發, 目的是減輕車重1 KG, 參與其中亦大有人在哩! 都係有感而發, 廢話太多.......先看看1000/4800吧!


為了讓各位師兄看得更舒服, foofai兄特登出部新靚靚相機去影開箱圖


白色元旦, 都要訂LN2先過到, 送上門


咦?點解係5770?


建議使用450W以上火牛, 實際full load整體只要用上300w, 有無留意, 明明用6+8pin, 佢寫住6pinx2?




配件都只有兩條轉頭線和dvi--vga, 聽聞vga就黎唔會support, 不如慳番仲好啦

新年流流, 用紅色做底色





各位新年快樂, 今年賺多d, diy多d



拆解開始




多謝sunderstan兄技術顧問, 幫手修改bios供電參數, 令460可以加電至更高水平, 現在1.187v已超上1000/4800:
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

本帖最後由 chiushing01 於 2011-1-2 22:18 編輯

好彩都係得一個金手指既SLI接橋, 即係玩得兩張, 否則又大出血





至於供電, 凱兄之前既尊業講解, 呢度唔多講, 純欣賞好了






看看其它部份







到HS, 相對其它型號顯咭, 460唔係咁熱, 大多數其它品牌的460,  散熱器都係採用全鋁已足夠應付, Galaxy呢張就用4銅導管+鰭片.....加上, 外殼全金屬設計, 呢個外殼可以話係全個HS既命脈, 點解? 一陣你就知



留意風扇吹向, 係側埋一邊, 不過我唔會話呢個係缺點, 因為"講", 永遠都係天下無敵



附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

本帖最後由 chiushing01 於 2011-1-1 16:33 編輯

唔好怕醜, 企埋D企埋D, 影張靚靚先啦




要同各位CHING講聲對唔住, 扼左你地入黎, 因為今日其實Target係玩5770x2, 280 同單咭5850, 但最後忍唔住買左佢地返來, 而且仲係玩左a咭先, 所以攪到460 SLI唔夠LN2試, 單咭跑得06, 詳測希望下次"尊注"番D再玩過, 再一次証明, 尊注係好事



上機.......foofai兄和milla兄都很忙碌




主角出場.......


金屬係Good conductor, 咁吹法, 已經令只有微暖的外殼冷卻下來, 整張咭都冰凍得像雪一樣
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

本帖最後由 chiushing01 於 2011-1-2 23:42 編輯

之前提過, HS的金屬外殼是今次的命脈, 而家交待一下, 風扇開100%, 跑分全速時, gpu溫度竟然得36-34度, 外殼肯定有冷卻作用, 再用前後LN2凍風夾攻, 再跌至23度, 相信當今風冷能做到呢個溫度效果, 唔會好多





跑到咁既畫面, 你知點解啦......:funk:


咭本身預設超頻, clockspeed出廠已設定為850, 1.087v之前好多ching上到900, 呢張......afterburner都係用到呢個電壓, 可惜今次LN2唔夠, 只能用1.087v呢個電壓摸clockspeed, vram未真正摸佢, 上到幾多? 一個字, 勁
910/1050.....仲有仲有

930/1050 仲有仲有仲有


1.087v 955/1053 06得分32265 勁過張5870, 和6970比, 只有2000分距離

用原裝風冷, 沒有硬改vmod下, 一張460能擠身10名以內, 殊不簡單

Vantage 950/1050下進行, P21714


最新測試: 今日foofai兄風冷cpu自己測試第二張, 1.087v已達960/1135階段

兩張SLI, clockspeed仍然可以用950示人, 不過已經見到, 兩張460已經餵到4.7G的980X飽飽, 出現樽頸

點都要影下雙咭既
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

頭位!ching新年快樂!

TOP

Ching用60D影多d靚相!

TOP

回復 5# royho


    大家咁話, 原來呢張460真係勁到.......係呀CHIN, 今朝寄左比你, 我估你好快收到

TOP

好期待

TOP

回復 6# royho


    呢次無執相, 效果好好, 真係唔駛點執

TOP

本帖最後由 pc.philip.chan 於 2010-12-31 23:50 編輯

回復 1# chiushing01


    Happy New Year!
擋凳仔,睇好戲!

TOP