ltc11 當前離線
初級會員
kenki 當前離線
進階會員
TOP
任性,仔 當前離線
CMZ 當前離線
爛頭卒@BF4
sam1989 當前離線
computerman2 當前離線
吹水佬一名
特級會員
已經買左佢三日喇,INNO依張貴其他牌兩舊水,但係就OC左去核心780MHz記憶體1000MHz,加埋送大量野。致於底 ... ltc11 發表於 2010-12-24 17:08
Miipp 當前在線
張570比粒640扯得都幾底下 shing仔 發表於 2010-12-24 21:02
張570比粒640扯得都幾底下 任性,仔 發表於 2010-12-24 17:33
dennisnam 當前離線
中級會員