英雄連隊

各位師兄:
安安
我想買"英雄連隊"中文版
唔知道買邊一隻
另外是否有加強版出左
請列出價錢
謝謝

新資料片:
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D2

如果你想買英雄連隊 中文版
可以去搵下合集,有英雄連隊+英雄連隊:火線對決
~HK$ 450
如果唔介意英文
可以買黃金合集
都有曬  英雄連隊+英雄連隊:火線對決 ~可以上裝玩
只要$99, 100蚊都唔洗

都可以選擇買黃金合集,再上網借隻 英雄連隊:火線對決既中文版

TOP

原帖由 tobyho91 於 2009-2-8 19:00 發表
新資料片:
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D2

如果你想買英雄連隊 中文版
可以去搵下合集,有英雄連隊+英雄連隊:火線對決
~HK$ 450
如果唔介意英文
可以買黃 ...

中文版黃金合輯(Company of Hero +Opposing Front) $ 388 左右可以了
如果唔介意英文, 就買隻英文版黃金合輯 $98,
不過講真果句........玩中文親切D.......
如果你買左英文版, 之後隻資料片 TOV 都唔可以買中文版了
同埋 Relic 依家嚴格打擊番版.......玩番版之後再更新會好麻煩
講真, 依家 Relic (英雄連隊個開發商)有D 危 (因為母公司THQ 唔掂), 佢 D 正版再賣唔好, 可能有好大動盪了, 希望你支持 Relic 啦

如果唔係, 應該無二代出了.........  TOV 資料片有機會係遺作........
看下文 : Relic 是 THQ 的子公司.........
THQ季度虧損近2億美元、裁員數百人
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... age%3D1#pid18262610
我地主要講英雄連隊個 post (頭post 有勁多好資料同一定要睇新手區)
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D2

[ 本帖最後由 Netman 於 2009-2-8 22:18 編輯 ]

TOP

原帖由 samtse22 於 2009-2-8 18:40 發表
各位師兄:
安安
我想買"英雄連隊"中文版
唔知道買邊一隻
另外是否有加強版出左
請列出價錢
謝謝


中乜鬼文呢,仲有一D compatibility 的問題的,有D command 係用唔到。
就如樓上兩位師話事齋,$98 一套英文版 Gold Edition (= 1 + 2)。如果真係要中文再網上借個中文版回來,入返自己買回來的 key 就攪掂了。
不過,你都係試下用英文版先吧。

TOP

其實d英文唔難
英文版抵好多

TOP

原帖由 Scourge 於 2009-2-8 23:43 發表
其實d英文唔難
英文版抵好多


Yeah ..... Give me 5!

TOP

回覆 1# 的帖子

同鬼佬溝通用英文

同台灣佬溝通要用特別terms
例如犀牛,食屍鬼,馬德,便當車

所以無必要"用"中文版

TOP

$98 係邊到有啊?是正版嗎?

TOP

原帖由 Deathnote 於 2009-2-8 23:41 發表


中乜鬼文呢,仲有一D compatibility 的問題的,有D command 係用唔到。
就如樓上兩位師話事齋,$98 一套英文版 Gold Edition (= 1 + 2)。如果真係要中文再網上借個中文版回來,入返自己買回來的 key 就攪掂了。
不過,你都係試下用英文版先吧。

98 for both is a good deal. do you mind to share where i can get it? i can not find it. please help

TOP

原帖由 agent_smith 於 2009-2-9 10:29 發表

98 for both is a good deal. do you mind to share where i can get it? i can not find it. please help


最易搵 => HMV
我買開(自己買多兩套送禮 ,同幫人買 )=>高登同麥記的對面馬路地舖有一間專賣 software 的地舖。

Have Fun!

TOP