我見到有個setting 完全唔知乜黎, 又唔係OC果頁, 結果AUTO左佢- -
有D電壓我又唔知乜黎 ...
windowsx 發表於 2010-8-9 00:56



    HT?

TOP

係拍都拍你先
Tommi_Vercetti 發表於 2010-8-9 12:49 AM

我會叫嫁>_<

TOP

基本上...
主要係3個電
CPU
CPU-NB
RAM

TOP

拍佢地唔好拍我
雖然Tommi今次冇拍我
但一個眼神接觸同微笑就... ...
LKNim 發表於 2010-8-9 12:49 AM

我同佢傾了兩句..

TOP

HT我知, CPU CPU-NB RAM 我都知, 有加到
只係個VDDA(?) 定唔知乜..

TOP

HT我知, CPU CPU-NB RAM 我都知, 有加到
只係個VDDA(?) 定唔知乜..
windowsx 發表於 2010-8-9 01:00 AM

2.5V得嫁啦果個
AUTO佢算

TOP

HT我知, CPU CPU-NB RAM 我都知, 有加到
只係個VDDA(?) 定唔知乜..
windowsx 發表於 2010-8-9 01:00 AM

果D得高階板先有
用途不大
MSI 785G沒
MSI 770沒
MSI 790FX有
ASUS 880G沒
ASUS 890FX有

TOP

果D得高階板先有
用途不大
MSI 785G沒
MSI 770沒
MSI 790FX有
ASUS 880G沒
ASUS 890FX有 ...
LKNim 發表於 2010-8-9 01:11 AM

ASUS得C4F有..
冇咩INFO搵到咩泥

TOP

下次丙有比賽呢..唔好比我見到你呀
你幫我拍一拍DOM兄..多毛兄同B仔就OK ...
lkl0120 發表於 9-8-2010 12:47 AM



原來係你

TOP

下次要分配好D時間
jueho 發表於 9-8-2010 12:42 AM


無錯了
跑左個自己大慨知道既 "地板分"
    上左分先 再摸高d

TOP