jueho 當前離線
中級會員
我見到有個setting 完全唔知乜黎, 又唔係OC果頁, 結果AUTO左佢- - 有D電壓我又唔知乜黎 ... windowsx 發表於 2010-8-9 00:56
TOP
lkl0120 當前離線
Moderator
係拍都拍你先 Tommi_Vercetti 發表於 2010-8-9 12:49 AM
LKNim 當前離線
進階會員
拍佢地唔好拍我 雖然Tommi今次冇拍我 但一個眼神接觸同微笑就... ... LKNim 發表於 2010-8-9 12:49 AM
windowsx 當前離線
HT我知, CPU CPU-NB RAM 我都知, 有加到 只係個VDDA(?) 定唔知乜.. windowsx 發表於 2010-8-9 01:00 AM
果D得高階板先有 用途不大 MSI 785G沒 MSI 770沒 MSI 790FX有 ASUS 880G沒 ASUS 890FX有 ... LKNim 發表於 2010-8-9 01:11 AM
dom 當前離線
~艦C, 艦B 休閒提督~ ... ... ...
EPC義工團
下次丙有比賽呢..唔好比我見到你呀 你幫我拍一拍DOM兄..多毛兄同B仔就OK ... lkl0120 發表於 9-8-2010 12:47 AM
下次要分配好D時間 jueho 發表於 9-8-2010 12:42 AM