Tommi_Vercetti 當前離線
The Godfather
進階會員
出現啦咩KAKA 你又成為了公敵XD lkl0120 發表於 2010-8-9 00:26
TOP
jueho 當前離線
中級會員
嗯嗯.. 算啦..我唔評論RAM囷度.. 因為XEON仔係試RAM方面有待改善 玩AMD我都唔敢比意見 除咗: 太熱啦之外 ... lkl0120 發表於 2010-8-9 00:19
dom 當前離線
~艦C, 艦B 休閒提督~ ... ... ...
EPC義工團
Geil Black Dragon用PSC Chip Tommi_Vercetti 發表於 9-8-2010 12:22 AM
tRCD行到7既PSC 正野 可以直接試5-7-5/5-8-5 LKNim 發表於 9-8-2010 12:25 AM
講真如果COOLER係用隻更強嘅話..真係全場都4000NB冇問題 由頭到尾都係熱問題出事 一試CPU TEST就知 ... lkl0120 發表於 9-8-2010 12:28 AM
lkl0120 當前離線
Moderator
我見好多人都係死係 Vantage CPU Test 個part dom 發表於 2010-8-9 12:32 AM
唯有問天 繼續工作先 Tommi_Vercetti 發表於 2010-8-9 12:29 AM
XEON下次拉高D粒U jueho 發表於 2010-8-9 12:29 AM
LKNim 當前離線
我頂........原來我一直用錯 RAM 黎練 dom 發表於 2010-8-9 00:30