出現啦咩KAKA
你又成為了公敵XD
lkl0120 發表於 2010-8-9 00:26


唯有問天
繼續工作先

TOP

嗯嗯..
算啦..我唔評論RAM囷度..
因為XEON仔係試RAM方面有待改善
玩AMD我都唔敢比意見
除咗: 太熱啦之外 ...
lkl0120 發表於 2010-8-9 00:19



    XEON下次拉高D粒U

TOP

Geil Black Dragon用PSC Chip
Tommi_Vercetti 發表於 9-8-2010 12:22 AM


我頂........原來我一直用錯 RAM 黎練

TOP

tRCD行到7既PSC
正野
可以直接試5-7-5/5-8-5
LKNim 發表於 9-8-2010 12:25 AM


上左機先算

TOP

講真如果COOLER係用隻更強嘅話..真係全場都4000NB冇問題
由頭到尾都係熱問題出事
一試CPU TEST就知 ...
lkl0120 發表於 9-8-2010 12:28 AM


我見好多人都係死係 Vantage CPU Test 個part

TOP

我見好多人都係死係 Vantage CPU Test 個part
dom 發表於 2010-8-9 12:32 AM

CPU TEST 1其實都冇野
TEST 2死8成同熱有關

TOP

唯有問天
繼續工作先
Tommi_Vercetti 發表於 2010-8-9 12:29 AM

又走佬XD

TOP

XEON下次拉高D粒U
jueho 發表於 2010-8-9 12:29 AM

唔關事
係翜自己本身..我睇到出咗問題
RAM方面其一啦
其二係佢個腦唔夠冷靜

TOP

我見好多人都係死係 Vantage CPU Test 個part
dom 發表於 2010-8-9 12:32 AM

我跑CPU果part
第1個test跑完到load第2個test果陣卡住左唔load
又唔死機又唔繼續跑
按esc出返桌面
幾次都係咁
最後40xxMHz先過到

TOP

本帖最後由 Tommi_Vercetti 於 2010-8-9 00:39 編輯
我頂........原來我一直用錯 RAM 黎練
dom 發表於 2010-8-9 00:30


初初以為係D9,不過後來對回手上Stat發覺唔係,尤其在8-8-8-24-1T下好明顯。
不過你那對C7-7-7-20-1T的反應印象中麻麻…

TOP