dom 當前離線
~艦C, 艦B 休閒提督~ ... ... ...
EPC義工團
唔明.. lkl0120 發表於 9-8-2010 12:16 AM
TOP
Tommi_Vercetti 當前離線
The Godfather
進階會員
唔明.. lkl0120 發表於 2010-8-9 00:16
lkl0120 當前離線
Moderator
無記錯。我 RAM 應該係 8-8-7-20-27-5-8-5-6-2-5-3-3 90ns 1T。如果無記錯 多毛 發表於 2010-8-9 12:16 AM
嗯嗯.. 算啦..我唔評論RAM囷度.. 因為XEON仔係試RAM方面有待改善 玩AMD我都唔敢比意見 除咗: 太熱啦之外 ... lkl0120 發表於 9-8-2010 12:19 AM
LKNim 當前離線
我手頭既其他 RAM 可以賣走了 CL7-7-7-21 係用對 GEIL Black Dragon CL8 DDR3-1600 跑的 RAM 又唔多熱 幾 ... dom 發表於 2010-8-9 12:22 AM
又會咁都有 吸收左今次經驗下次佢唔會了 dom 發表於 2010-8-9 12:21 AM
Geil Black Dragon用PSC Chip Tommi_Vercetti 發表於 2010-8-9 12:22 AM
AMD 最頂級六核黎架 125W TDP Full Load 熱d 唔奇 不過都唔夠 9950BE / 9850BE 個陣熱....... ... dom 發表於 2010-8-9 12:23 AM