如果可以分享下bios更好了

TOP

本帖最後由 Gordon 於 2010-8-8 16:39 編輯
睇得出今次活動系由GIGABYTE贊助
321 發表於 2010-8-8 16:20


haha..... No :p

Just ..... we got many Gigabyte motherboard and display

TOP

如果可以有multiple view (or PiP), 睇埋個monitor live screen-cast

TOP

如果可以有multiple view (or PiP), 睇埋個monitor live screen-cast
howdy 發表於 2010-8-8 16:43


Next time will do.....

TOP

真系睇唔到,朦左小小

TOP

睇唔到

TOP

4.5g pi 8m.png

TOP

分唔到邊個系Mad222 ,Stepten Yeong ,KK Wong

TOP

段片都幾LAG下...

TOP

這個4.5GHz是什麼Config ?

TOP