原帖由 D@niel_Ng 於 2008-12-7 19:40 發表



大大好勁,使唔使我比我張1.15v 4g 你睇?

TOP

原帖由 Subaru_WRX 於 2008-12-7 22:24 發表

大大好勁,使唔使我比我張1.15v 4g 你睇?

我等你比張E1200 1.15v 4G比我地看

TOP

原帖由 BlackBird 於 2008-12-7 22:31 發表

我等你比張E1200 1.15v 4G比我地看


我都係咁話~~~
估唔到E1200都可以照到咁多

TOP

原帖由 poontat2000 於 2008-12-7 22:35 發表


我都係咁話~~~
估唔到E1200都可以照到咁多

我最討厭係揾塊貴板就係度亂拋人
G31 FSB Limit = 3百幾? 我呸
1. 好多G31板非官方Support 400FSB
2. 我揾塊連倍頻電壓都無得較的板一推就400x9.5 @ E8500 (Biostar G31-M7 DVI)

玩過水, Compressor, DryIce, LN又點?
你夠威的咪長行用Dry Ice/LN lor
講到假設自己PTP死粒U 要人地代理有義務換比你
如果provision for RMA係真係多點解X Series 要買USD$999, 3K+一塊Top End DT板?

[ 本帖最後由 BlackBird 於 2008-12-7 22:54 編輯 ]

TOP

原帖由 BlackBird 於 2008-12-7 22:54 發表

我最討厭係揾塊貴板就係度亂拋人
G31 FSB Limit = 3百幾? 我呸
1. 好多G31板非官方Support 400FSB
2. 我揾塊連倍頻電壓都無得較的板一推就400x9.5 @ E8500 (Biostar G31-M7 DVI)

玩過水, Compressor, DryIce, LN又 ...


好多大廠都講到明自已出個d係超頻板,咁超頻板唔比人超頻,拎黎做咩?
intel都無阻止asus./giga/dfi出超頻板
高清黑鳥,如果你超頻後cpu有問0題,是不是掉去垃圾筒呢?不去代理呢?
你玩e4300 100% oc 咪又係大電加落去,有咩資格話人?

[ 本帖最後由 Subaru_WRX 於 2008-12-7 23:55 編輯 ]

TOP

睇黎好多人對超頻大電反應太敏感了..
電腦,最緊要就是電源
超頻的道理也是一樣....
加大電d去超起一粒u有咩唔岩?
估唔到100% oc 1.45v 搞成咁
各位,無謂再講落去...
以後我1.4v以上超頻成績不會公開,至少在epc不會

[ 本帖最後由 Subaru_WRX 於 2008-12-8 00:03 編輯 ]

TOP

原帖由 Subaru_WRX 於 2008-12-7 23:51 發表


好多大廠都講到明自已出個d係超頻板,咁超頻板唔比人超頻,拎黎做咩?
intel都無阻止asus./giga/dfi出超頻板
高清黑鳥,如果你超頻後cpu有問0題,是不是掉去垃圾筒呢?不去代理呢?
你玩e4300 100% oc 咪又係大電加落去,有咩資格話人?

1. What a gimmick? 同固態電容一樣, 有求必有供
唔通有OC setting 的板就唔可以唔超行office/IE做文書機?
2. Intel無阻止? 你以為?
LGA1160是甚麼?
3. -我玩E43 100% OC係經U主同意, 並清楚其可能風險先去OC
你呢?

我PTP死過唔少Hardware
不過我至少自稍為懂事開始我無囉過PTP死的Hardware去代理一次
而我自己而家部機除左CPU之外絕大部分Parts亦都無任何保養
CPU亦都應該就黎無保, 因為我會開IHS

[ 本帖最後由 BlackBird 於 2008-12-8 00:21 編輯 ]

TOP

原帖由 Subaru_WRX 於 2008-12-7 23:57 發表
睇黎好多人對超頻大電反應太敏感了..
電腦,最緊要就是電源
超頻的道理也是一樣....
加大電d去超起一粒u有咩唔岩?
估唔到100% oc 1.45v 搞成咁
各位,無謂再講落去...
以後我1.4v以上超頻成績不會公開,至少在epc不會

那麼你AC Mains有無加Filter?

TOP

原帖由 BlackBird 於 2008-12-7 22:54 發表

我最討厭係揾塊貴板就係度亂拋人
G31 FSB Limit = 3百幾? 我呸
1. 好多G31板非官方Support 400FSB
2. 我揾塊連倍頻電壓都無得較的板一推就400x9.5 @ E8500 (Biostar G31-M7 DVI)

玩過水, Compressor, DryIce, LN又 ...



佢拋過邊個? 超頻區唔比出超頻po! 你無右過大電!? ...你串咀味拎支銅柱同樓主PK囉! 是人個po玩串就好型...叫人出來圍啦...分身打手..我呸

TOP

原帖由 D@niel_Ng 於 2008-12-7 19:40 發表




用x38........

玩野咩..

TOP