原帖由 poontat2000 於 2008-12-7 22:35 發表 
我都係咁話~~~
估唔到E1200都可以照到咁多
我最討厭係揾塊貴板就係度亂拋人
G31 FSB Limit = 3百幾? 我呸
1. 好多G31板非官方Support 400FSB
2. 我揾塊連倍頻電壓都無得較的板一推就400x9.5 @ E8500 (Biostar G31-M7 DVI)
玩過水, Compressor, DryIce, LN又點?
你夠威的咪長行用Dry Ice/LN lor
講到假設自己PTP死粒U 要人地代理有義務換比你
如果provision for RMA係真係多點解X Series 要買USD$999, 3K+一塊Top End DT板?
[ 本帖最後由 BlackBird 於 2008-12-7 22:54 編輯 ] |