回復  sada14


   有沒有跟這個做?
  
很正常沒問題~
Wing6456 發表於 2011-8-7 22:58

有呀..就係跟呢個教學

TOP

回復 16# HanaJetso

廠機啊 me x2 210e 開核, 都用到加壓

TOP

我想問下咩係cnq?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

Vista / 7 要開機自動 run K10STAT,應該要用 task scheduler 新增一個開機時啟動既 task

(或者 run 左 ...
wilsonkf 發表於 2011-8-7 23:27

Vista / 7 要開機自動 run K10STAT,應該要用 task scheduler 新增一個開機時啟動既 task
no need, me use win7 too
(或者 run 左你都唔知道,要睇下 task manager)
-mp: 4 -lp:1 -ClkCtrl:1 -nw -StayOnTray

TOP

K10 STAT 改唔到PII X 6 既CPU.....

TOP

K10 STAT 改唔到PII X 6 既CPU.....
chan2328 發表於 2011-8-8 01:47


改到, 樓上已有多於一位會員係K10STAT CONTROL X6

回復  s20021139


    反應快比較好??
有大型東西要LOAD的時候立即回復狀態...
0.5秒才UP~ 4秒才DOWN~ 這 ...
Wing6456 發表於 2011-8-7 22:29

咁樣達唔到最佳效果....MAC OS比WINDOWS更省電唔止係LOADING較低, MAC OS既CPU CALIBRATION 係做得比WINDOWS好好多, 會盡可能保持行最低P-STATE

其實100已經算耐, 因為MAC OS 佢反應係快到打字之間都會盡降LOADING(其中一點點解WINDOWS通常比MAC OS更食電)



BTW, STAY ON TRAY即係你開機之後只會O係右下角出現1個"田"字既ICON....

TOP

改到, 樓上已有多於一位會員係K10STAT CONTROL X6


咁樣達唔到最佳效果....MAC OS比WINDOWS更省電唔止係 ...
s20021139 發表於 8/8/2011 07:18

我用K10STAT152 係debug  果度真係無反應BOR~~~~

TOP

我想問下咩係cnq?
cleverandy 發表於 2011-8-7 23:26



    cool & quiet, 但係如果vcore oc左>1.4v, cnq會行唔倒, 用k10stat做番cnq功能

我test過800應該用0.85v好啦, 太低既行prime95會error, 但死機就未必會~~
我依家b55行3600 1.4v, 3200 1.25v, 2400 1.15v, 800 0.85v
不過試過一次玩dirt2死左機, 最好係k10stat lock左個p-state行prime95 test下痛死

TOP

cool & quiet, 但係如果vcore oc左>1.4v, cnq會行唔倒, 用k10stat做番cnq功能

我test過800應該用0. ...
hohohk 發表於 2011-8-8 17:00

我set1.1V都會行唔到個CNQ

TOP