咁好明顯唔關OCQQ事
係TOOMI問題啦,頂..
唔估你問DOM兄同BENNY
lkl0120 發表於 2010-8-8 11:55 PM

Tommi問題一直都當講笑冇認真

個BIOS真係唔完善...

TOP

我3080NB
早知上3101
windowsx 發表於 2010-8-8 11:54 PM

係你果粒好令咋..
我地後邊3台機全部都係3000左右咋
根本就係熱到跑唔到..

TOP

果隻一定係行1600C8-8-8咁濟..
當佢BBSE咁玩都OK
lkl0120 發表於 2010-8-8 23:56



    小弟冇SET RAM TIMING
行返9-9-9-24 XD
後悔添

TOP

比賽我抽到個對 RAM 唔多惦.......
7-7-7 唔到
dom 發表於 2010-8-8 11:42 PM

我都7-7-7唔到
8-8-8到之後試7-8-7
又得再試6-8-6
得左

TOP

8-8-8-20都唔得...囧
jueho 發表於 2010-8-8 11:48 PM

唔一定RAM問題,可能係板問題
我初頭試1600 8-8-8都係著唔到要clr cmos
後來6-8-6又得...

同setting試過跑到PI 8M
reboot著唔到
再reboot多次又著到

TOP

果隻一定係行1600C8-8-8咁濟..
當佢BBSE咁玩都OK
lkl0120 發表於 8-8-2010 11:56 PM


如果係咁既話
我知道部 R2 會留邊對 RAM 了
留翻對 GEIL  Black Dragon

TOP

我都7-7-7唔到
8-8-8到之後試7-8-7
又得再試6-8-6
得左
LKNim 發表於 8-8-2010 11:59 PM


6-8-6
真係 PSC

TOP

呵呵..正是KAKA
今朝係SSP上車我已經知你係邊個..
(其實我有HI你..KAKA)
lkl0120 發表於 2010-8-8 11:57 PM

我有見到你HI我啊
但疾左一疾,印像中係唔識你
個樣有D面善
坐低諗多陣先記得Centralfield比賽果次你好似係Benny助手?
不過認得個樣都係唔知你係邊個= =

TOP

6-8-6
真係 PSC
dom 發表於 2010-8-9 12:02 AM

5-8-5著到
唔知RAM體質定IMC
load windows 藍左
降返6-8-6都係藍
舞多輪又可以6-8-6入Windows跑test
之後無再試5-8-5
我一開波有既時間已經輸蝕左好多

TOP

5-8-5著到
唔知RAM體質定IMC
load windows 藍左
降返6-8-6都係藍
舞多輪又可以6-8-6入Windows跑test
之後 ...
LKNim 發表於 2010-8-9 00:04



我試U試到忘記左RAM既存在

TOP