LKNim 當前離線
進階會員
咁好明顯唔關OCQQ事 係TOOMI問題啦,頂.. 唔估你問DOM兄同BENNY lkl0120 發表於 2010-8-8 11:55 PM
TOP
lkl0120 當前離線
Moderator
我3080NB 早知上3101 windowsx 發表於 2010-8-8 11:54 PM
windowsx 當前離線
中級會員
果隻一定係行1600C8-8-8咁濟.. 當佢BBSE咁玩都OK lkl0120 發表於 2010-8-8 23:56
比賽我抽到個對 RAM 唔多惦....... 7-7-7 唔到 dom 發表於 2010-8-8 11:42 PM
8-8-8-20都唔得...囧 jueho 發表於 2010-8-8 11:48 PM
dom 當前在線
~艦C, 艦B 休閒提督~ ... ... ...
EPC義工團
果隻一定係行1600C8-8-8咁濟.. 當佢BBSE咁玩都OK lkl0120 發表於 8-8-2010 11:56 PM
我都7-7-7唔到 8-8-8到之後試7-8-7 又得再試6-8-6 得左 LKNim 發表於 8-8-2010 11:59 PM
呵呵..正是KAKA 今朝係SSP上車我已經知你係邊個.. (其實我有HI你..KAKA) lkl0120 發表於 2010-8-8 11:57 PM
6-8-6 真係 PSC dom 發表於 2010-8-9 12:02 AM
5-8-5著到 唔知RAM體質定IMC load windows 藍左 降返6-8-6都係藍 舞多輪又可以6-8-6入Windows跑test 之後 ... LKNim 發表於 2010-8-9 00:04